Thursday 12 October 2017

Cowabunga Forex Trading System


Welkom by Mustaqim Top Forex Services 2016 Welcome to MissionForexStore Die premier online digitale winkel vir handelaars. Ons bied die mees omvattende reeks van opvoedkundige produkte met meer as 'n paar honderd seleksie van topverkoper belegging Tuisstudie kursusse op forex, aandele handel, termynkontrakte handel en handel opsies. Kursusse word bygevoeg en weeklikse opgedateer. Maak nie saak wat jou handel vaardigheid is, ons het wat jy nodig het om jou handel te neem na die volgende vlak. Of jy altyd die inligting sal vind wat jy nodig het om 'n beter handelaar geword. Hierdie webwerf bied handelaars met bekostigbare opvoedkundige hulpbronne beter handel en materiaal insluitende buite-gedrukte handel klassieke. Onderwerpe sluit kandelaar kartering, tegniese ontleding, Fibonacci, Gann, dag handel, swaai handel, korttermyn handel en handel stelsel. Neem jou tyd om te blaai en shop in ons mees redelike pryse items. Alle items is digitale gelewer en aanlyn af te laai. Daar is geen fisiese produkte en geen gestuur. Sonder om te wag Instant Leer vinnig aflaai bespaar op gelewer MissionForexStore is 'n eenstop-sentrum vir al jou huis studie handel kursusse, jy don t het om enige plek soek om die kursusse versoenbaar is met ons redelik geprys produkte te vind. Vir maklike navigasie, wil jy dalk om te klik op Browsing op die onderste linker menu of op die onderste kieslys te kies. - Jou persoonlike lisensie sal een demo rekening en een of ander herhalende koste vir die gebruik Ons is net persone wat lêers van mense gekoop dek, ons het 'n herverkoop reg van hulle, moet asseblief nie vra die verkoop regte dokumente, net 'n kopiereg-claim en ons sal bespreek met die verkoper om die item te verwyder. (Skakel ons asseblief by 60179843428 as jy nie 'n antwoord binne 12 uur of pm ontvang via) Volle betaling metodes wat jy kan gebruik, klik hier Ons bied u die lêers hier te stuur deur fisiese pos Klik vir meer inligting. As koop 60 of meer, kan jy kies meer 7 produkte gratis T ry met ons fx makelaar nou of neem 5 produkte kry 1 gratis Bediening Professionele Handelaars Sedert 2008 PHONE Kontak: 60179843428 (SMS-boodskap Skype, WhatsApp, wechat, lyn) coupons kode : CNY2013 of BMGNC10 Kom Surfing Fx met my System Hi maats handelaars, ek wil my strategie om forex daaglikse handel sonder vrees te deel. Ek gebruik die meeste van die tyd 3 keer raam: Daaglikse grafiek. Op soek na die tendens vir die dag 15 minute grafiek. Op soek na retracement 5 minute grafiek. Om 'n inskrywing Ek handel live met hierdie stelsel net 'n maand vas te stel, maar ek het goeie resultate. Dat die rede waarom ek wil graag met julle deel. As jy constructives voorstelle wat jy kan deel in hierdie draad. Ek sal julle 2 maniere om 'n handelsmerk in die volgende post betree gee: 1- Konserwatiewe 2- Aggressiewe Die onlangse verbetering van die stelsel (aanbeveel) 1) Korttermyn HANDEL Reël 1) LANK HANDEL Reël 2) kort HANDEL Reël 2) LANK HANDEL REËL HOE om te sit 'n hangende ORDER klassieke verskil van MACD mET PA 1) Korttermyn HANDEL Reël 1) LANK HANDEL REËL Aangeheg Image (klik om te vergroot) Synergy APB autoWidth. ex4 10 KB 2474 downloads Uploaded 24 Februarie 2015 10:45 ComeSurfingFxWithMeMyfriends. tpl 10 KB 2522 downloads Uploaded 24 Februarie 2015 22:45 Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 Posts Hoe om die tendens vir die dag op die daaglikse grafiek te bepaal, kyk ons ​​die laaste HA kers. 1- As HA kers is pers ---- verslechtering neiging 2- As HA kers is groen ---- uptrend NB. Heiken Ashi is nie verf Dit is baie eenvoudig Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 Posts Prys is geneig om handel tussen die kanaal. Die kanaal bestaan ​​3 dele: 1- Bo kanaal 2- Midde 3- Laer kanaal Ek sal meer besonderhede in die volgende poste Aangeheg Image verduidelik (Klik om te vergroot) Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 Posts 15 minute grafiek. Retracement 1- Die daaglikse tendens is tot dan wag ons die eerste sein inskrywing stop pers geverf 2- Die daaglikse tendens is af dan wag ons die eerste sein inskrywing stop groen geverf gaan dan na 5 minute tabel om lyk vas te stel inskrywing aangeheg Images (klik om te vergroot) om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 Posts 5 minute grafiek. Vas te stel 'n inskrywing - HA kers pers geverf en sluit onder die 2 MA - THV (vinnig), DSS en supertrend is pers - HA kers pers geverf en sluit onder die 2 MA - DSS en supertrend is pers - THV (vinnig met dik lyn) te steek in die THV (stadig) en die 2 lyne is pers Aangeheg Images (klik om te vergroot) Hi maats handelaars, Indien u enige twyfel saam kan opgeklaar jy jou grafiek plaas Ek sal probeer om meer constructives verduidelikings te gee sodat jy kan handel beter in die toekomstige. BTW, ek handel 4 hoofvakke pare. GBPUSD, EURUSD, AudUsd, USDJPY. Omdat ek getoets het met hierdie pare oor meer 'n jaar met die strategie. In die verlede het ek Cowabunga stelsel in Babypips net GBPUSD handel. Maar die MA word agter. Wanneer daar 'n konsolidasie is dit baie moeilik om handel te dryf. Maar Heiken Ashi is ideale hulpmiddel om die tendens vir die dag in die daaglikse grafiek te bepaal. Dit is belangrik Don t het baie fancy aanwysers op jou grafiek, want dit kan maak dat jy verblind. Maar jy kan enige aanwysers wat jy wil gebruik as jy dink dit is Absolutly noodsaaklik vir jou sukses in 'n lang termyn. Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Desember 2011 Status: Lid 145 Posts Hallo sriloba Baie goed tot dusver verduidelik. Dankie Het jy volgende week wys 'n paar werklike voorbeelde Ek hou van jou omgewing oor te handel slegs 4 hoofvakke. Dit is makliker om te volg. Ek m sien uit na volgende week. Dankie geword Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 Posts Hallo sriloba Baie goed tot dusver verduidelik. Dankie Het jy volgende week wys 'n paar werklike voorbeelde Ek hou van jou omgewing oor te handel slegs 4 hoofvakke. Dit is makliker om te volg. Ek m sien uit na volgende week. Dankie Sure, ek sal plaas my handel kaarte sodat almal die manier wat ek handel hierdie stelsel kan verstaan. Yep. Dit is die belangrikste punt. Alle wat ek hier kan sien eintlik is foto's in werklikheid discribing die verlede. Die inskrywings kan jy die beste nou, maar het jy dieselfde grafiek foto op daardie tydstip in die verlede wat jy het in of gedoen soos / plan om die handel te betree. Die nou al dieselfde ou storie. INDIS is oorverf, agter. bla bla bla. Sodra HA kers gesluit daar is geen oorgeverf. THV kan verf, maar sodra die 2 lyne gekruis dit gee jou 'n stewige bevestiging. Maar dit is nie die probleem vir my. THV is soos MACD. Maar MACD is baie uitgestel. Ek dink THV is beter as MACD. Wanneer THV kleur verander dit gee ons 'n vroeë waarskuwing van die prys aksie. DSS is nie oorgeverf Stogastiese is nie geverf, maar uitgestel. Dit is nie die probleem vir my. MA is nie geverf, maar uitgestel. Dit is nie die probleem vir my. Supertrend is nie oorgeverf trendwave is nie oorgeverf sein inskrywing stop nie oorgeverf Channel is nie geverf, maar soms wanneer jy terug gaan na 1 maand data die kanaal kan die amplitude 'n bietjie verander. Maar dit is nie die probleem vir my. NB. Verf kom, want daar is 'n probleem met die algoritme. Maar toe THV lyn is oorgeverf as gevolg van die aard van die prys. Prys is dinamies. So het die algoritme is bereken. Soms is die idee van sloerende gee ons 'n veiligheid inskrywing. Omdat die handel die bokant en die onderkant is 'n straf strategie maklik waai rekening baie vinnig. Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Ek don t onthou presies die THV histogram maar jy kan gaan na die draad THV stelsel, finale uitgawe. Ek het die aanwyser van daar af. Ook jy kan Google soek doen. Ek het die strategie meer per jaar getoets met die oorweging van die THV histogram. Want dit gee my 'n vroeë verandering in rigting. Sodra die histogram sit onder die lyn nul die tendens is byna hervat. Daar is minder pitte op die tafel. Om 'n fxtrader is nie maklik nie. Een moet hard werk. Aangesluit Junie 2012 Status: Lid 14 Posts Dankie vir jou insigte Ek stel voor om die Synergy APB gebruik. Dit blyk dit is meer akkuraat en visuele as ha. Vriendelike groete. Aangesluit Junie 2006 Status: Fx handelaar 2147 poste. Jy is reg. Ek sal dit in aksie vanaand.

No comments:

Post a Comment