Sunday 29 October 2017

38 Daagse Bewegende Gemiddelde


Mark kommentaar en ontleding Trader se blog INO s Daily Markanalise Dit is gratis, insiggewende, en sal jou help om voor te berei en te beplan vir die volgende verhandelingsdag, terwyl jy 'n sprong op veranderende marktoestande. Die Dollar September laer gesluit op Donderdag as dit strek die handel reeks van die afgelope twee-weke. Die mid-range naby stel die stadium vir 'n bestendige te verlaag opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI is oorgekoop en draai neutraal lomp sein wat sywaarts tot laer pryse is moontlik naby-termyn. Sluit onder die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 95,54 sou bevestig dat 'n korttermyn-top is gepos. As September vernuwe die tydren af ​​Junie se lae, die 62 retracement vlak van die Februarie-Mei-daling kruising by 97,53 is die volgende stygteiken. Eerste weerstand is die reaksie hoë kruising by 96,86. Tweede weerstand is die 62 retracement vlak van die Februarie-Mei-daling kruising by 97,53. Eerste ondersteuning is die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 95,54. Tweede ondersteuning is Junie se lae kruising by 93,02. Die Euro September gesluit hoër op Donderdag as dit strek die handel reeks van die afgelope twee-weke. Die mid-range naby stel die stadium vir 'n bestendige opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI het neutraal draai na lomp sein wat sywaarts tot hoër pryse moontlik is naby-termyn. Sluit bo verlede Dinsdag se hoë kruising by 112,16 is nodig om te bevestig dat 'n kort termyn lae gepos. As September vernuwe die daling af Junie se hoë, Maart se lae kruising by 108,980 is die volgende nadeel teiken. Eerste weerstand is verlede Dinsdag se hoë kruising by 112,16. Tweede weerstand is Junie se hoë kruising by 114,55. Eerste ondersteuning is die 75 retracement vlak van die Desember-Mei-tydren kruising by 109,21. Tweede ondersteuning is die 87 retracement vlak van die Desember-Mei-tydren kruising by 108,01. Die September Britse pond gestyg het gister as dit strek die tydren af ​​verlede Woensdag se lae. Die hoë-reeks naby stel die stadium vir 'n bestendige hoër opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI draai neutraal lomp hinting dat 'n lae dalk in of naby. Sluit bo die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 1,3614 is nodig om te bevestig dat 'n kort termyn lae gepos. As September vernuwe die daling af Junie se hoë, lang termyn ondersteuning kruising by 1,2550 is die volgende nadeel teiken. Eerste weerstand is die reaksie hoë kruising by 1,3540. Tweede weerstand is die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 1,3614. Eerste ondersteuning is verlede Woensdag se lae kruising by 1,2806. Tweede ondersteuning is langtermyn ondersteuning kruising by 1,2550. Die September Swiss Franc hoër gesluit weens kort bedekking op Donderdag, aangesien dit gekonsolideer sommige van die daling af Junie s hoog. Die mid-range naby stel die stadium vir 'n bestendige hoër opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI is oorverkoop, maar bly neutraal lomp sein wat sywaarts tot laer pryse is moontlik naby-termyn. As September strek die daling af Junie se hoë, Mei se lae kruising by 1,0103 is die volgende nadeel teiken. Sluit bo die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 1,0313 is nodig om te bevestig dat 'n kort termyn lae gepos. Eerste weerstand is die 20-dae - bewegende gemiddelde kruising by 1,0313. Tweede weerstand is Junie se hoë kruising by 1,0552. Eerste ondersteuning is die reaksie lae kruising by 1,0131. Tweede ondersteuning is Mei se lae kruising by 1,0103. Die September Kanadese Dollar gesluit op Donderdag hoër. Die hoë-reeks naby stel die stadium vir 'n bestendige hoër opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI het neutraal draai na lomp sein wat sywaarts tot hoër pryse moontlik is naby-termyn. Sluit bo die reaksie hoë kruising by 77,95 is nodig om te bevestig dat 'n kort termyn lae gepos. As September vernuwe die daling af Junie se hoë, die 38 retracement vlak van die Januarie-Mei-tydren kruising by 75,69 is die volgende nadeel teiken. Eerste weerstand is Junie se hoë kruising by 79,02. Tweede weerstand is Mei se hoë kruising by 0,8018. Eerste ondersteuning is Mei se lae kruising by 75,87. Tweede ondersteuning is die 38 retracement vlak van die Januarie-Mei-tydren kruising by 75,69. Die September Japanese Yen laer gesluit op Donderdag as dit strek vandeesweek se daling. Die laestrek naby stel die stadium vir 'n bestendige te verlaag opening toe Vrydag se nag sessie begin handel. Stochastics and die RSI is neutraal lomp sein wat sywaarts tot laer pryse is moontlik naby-termyn. As September strek vandeesweek se agteruitgang, die reaksie lae kruising by 0,9400 is die volgende nadeel teiken. Sluit bo die 10-dae - bewegende gemiddelde kruising by 0,9759 ​​sou bevestig dat 'n kort termyn lae gepos. Eerste weerstand is die reaksie hoë kruising by 1,0025. Tweede weerstand is Junie se hoë kruising by 1,01310. Eerste ondersteuning is die reaksie lae kruising by 0,9400. Tweede ondersteuning is Mei se lae kruising by 0,9008. Kopiereg INO, Inc. Alle regte voorbehou. SPY Up 10.1 Aangesien verhandel aanvaarde Lae - Weerstand Teen 200 daagse bewegende gemiddelde 10 Maart 2016 11:43 verken die tyd om aandele te koop is wanneer daar bloed in die strate. . Aan die einde van Augustus tot vroeg in September 2015, is my sentiment kaarte skree koop. Dit was 'n goeie tyd om te koop vir 'n verhandelbare tydren. Ek het winste as die markte herstel deur middel van die einde van 2015 en sentiment gestyg. Sentiment aanwysers in Februarie weer korrek aangedui 'n verhandelbare laag. Die tyd om aandele te koop is wanneer daar bloed in die strate terwyl ander vreesbevange en verkoop. Aan die einde van Augustus tot vroeg in September van 2015, was my beleggersentiment kaarte skree koop en ek het bygevoeg baie posisies gedurende hierdie tyd. Ek het winste as die mark gestyg in die einde van die jaar. Die markte het weer met SPY en die S P500 toets hul 2015 laagtepunte terwyl die Russell 2000 en Nasdaq het selfs laer. Ek het ook weer tot posisies. Op 11 Februarie 2016 met SPY Down 14 Weereens, Sentiment Charts Stel 'n ander Verhandel Bare Lae en SPY op 182,20 voor aanpassing vir dividende, nou het ek Ek glo ons is in 'n goeie tyd om toe te voeg tot posisies. Ek het ook my posisies tydens die daling. Hier is my Market Update van daardie artikel wat al vier die groot markte intraday was onder die 8/25/15 lae: Vandag voor die oop by 199,38, SPY aangepas vir dividende is tot 18,29 of 10,1 uit elke vier weke As hierdie tydren gaan voort, wat die sentiment onder kaarte dui dit moontlik is, dan sal ek weer neem winste. Hierdie grafiek toon die S P500 en SPY was af oor 14 van hul rekord intraday hoogtepunt drie keer sedert verlede somer. Almal was baie keer om te koop of te voeg aan jou poste. Op 2/11/16, op 'n intraday basis die S P500 was af 14.4 van sy rekord hoogtepunt. Tans is dit terug na enkelsyfers, slegs 7.2 van sy rekord hoogtepunt naby. Elke week gaan ek weer my sentiment kaarte van die weeklikse data. In hierdie artikel, ek vergelyk die sentiment vlakke van verskillende opnames in my tafel om 'n idee van algehele beleggersentiment kry. Na die maak van sy fortuin te koop tydens die paniek wat ná Napoleon se Slag van Waterloo, 18de eeu Britse edelman en lid van die Rothschild bank familie, Baron Nathan Rothschild, word dikwels gekrediteer vir die vertel van sy kliënte dat die tyd om te koop is wanneer daar is bloed in die strate. (Sien Wanneer Daar is bloed in die strate) Ek ve in vorige artikels soos SPY 8 Off rekord hoogtepunt verduidelik Terwyl WLI styg tot 6-week hoog waarom ek graag SPY as 'n belegging vir die langtermyn. Ek gebruik grondbeginsels om individuele aandele en SPY haal vir my portefeulje, maar ek selde te koop as hulle maak nuwe 52-week hoogtepunte. Ek probeer om te koop wanneer hulle koop en toe die bloed loop in die strate. Om 'n beter pryse te kry, begin ek met my lys van Explore Portefeulje voorraad optel dan wag vir die mark terugsakkings en uiterste negatiewe sentiment vlakke te koop as hulle hawe t nogal die lae bal pryse bereik Ek stel voor die tyd te koop tydens die mark Panics en ander tydperke van die mark ondoeltreffendheid. Sê 'n ander manier, ek hou van om wins te neem as markte maak nuwe hoogtepunte koop dan terug aandele toe my sentiment kaarte hard skree in 'n keer te koop as die meeste beleggers is bang en verkoop. Op 25 Augustus, 2015, wanneer die S P500 het sy sluiting lae vir die jaar, die meeste van my sentiment aanwysers was by skree koop vlakke nie gesien sedert die 21 beermark regstelling in 2011. Hier is 'n opsomming mark vir die 8/25 / 15 sluit pryse wat vier groot indekse was af dubbelsyfers van rekord hoogtes. Verskeie van die aandele gekoop ek gedurende daardie tyd verlede jaar gemaak hoër laagtepunte tydens die Januarie en Februarie 2016 laagtepunte wat my matig positief vir die lang termyn het. Dit kan verander indien die markte steun verloor. Soos ek geskryf het in my soek Alpha artikels. Ek gebruik daardie tydperk van swakheid te voeg tot posisies dan het ek winste as die markte herstel in die einde van 2015. Grafiek 1A: Sit-tot-Call verhouding - 10 66 dae - bewegende gemiddeldes - 10-jaar-kaart met vergunning van Stockcharts grafiek wys die tien dae bewegende gemiddelde, MA (10), van die plaas-tot-Call verhouding was bo sy 1.25 piek waarde aan die onderkant van die 2011 mini beer markregstelling. Let op hoe die Februarie 2016 sit / oproep verhouding nie die piek vlakke dit gesien in 2015. Ons het 'n soortgelyke koste herstel na die groot laag in 2011. As jy ander gunsteling sentiment aanwysers wat jy wil nagespoor in my artikels het bereik, sal ek lewenslank weet in die kommentaar en ek sal oorweeg om hulle toe te voeg tot toekomstige artikels. Wat volg is die kaarte en kort verduidelikings vir die maatstawwe van sentiment ek volg, in geen spesifieke volgorde van belangrikheid. Grafiek 1b: Sit-tot-Call verhouding - 10 dae - bewegende gemiddelde - 3-jaar grafiek 2a: áâìì Amerikaanse Vereniging van individuele beleggers sentiment Survey Nommers gepos weeklikse hier op soek na AlphaFrom áâìì Sentiment aanwyser. Die sentiment opname, een keer 'n week geneem op die áâìì webwerf, meet die persentasie van individuele beleggers wat die opname wat lomp, neutrale en lomp neem. Stadiger seine as gevolg van die gebruik van 4 weke en 52 weke bewegende gemiddeldes Chart 2b: áâìì Amerikaanse Vereniging van individuele beleggers sentiment Survey Groen kurwe toon 'n vinniger sein as gevolg van die gebruik van weeklikse data Chart 3a: II: Beleggers se Intelligensie Survey van beleggers Intelligensie sentiment aanwyser. Die Beleggers Intelligensie Survey of IIS vrae voorraad-mark nuusbrief skrywers een keer 'n week om te sien of hulle lomp of lomp op die aandelemarkte in die nabye termyn was. Nuusbrief skrywers het 'n groot aanhang as 'n groep en word dus beskou as kundiges mark. Beleggers se Intelligensie webwerf Standard Bulle Minus Bears teen die Dow Grafiek Grafiek 3b: II: belegger se Intelligensie Survey Chart 3c: II: belegger se Intelligensie Survey In 'n poging om rekenskap van diegene wat neutraal Die grafiek toon die persentasie van bulle gedeel deur die persentasie van bulle plus dra. Grafiek 4: Ticker Sin Blogger sentiment teen S P500 Van Ticker Sin Blogger Sentiment Poll. Die Ticker Sin Blogger Sentiment Poll is 'n opname van die web se mees prominente belegging bloggers, vra Wat is jou uitkyk op die SP 500 vir die volgende 30 dae uitgevoer op 'n weeklikse basis, is die stembus elke Donderdag gestuur aan deelnemers, en die resultate vrygestel op Ticker Sin elke Maandag. Die doel van hierdie peiling is 'n konsensus-siening op die mark van die top belegging bloggers kry - 'n gemeenskap wat voort om te groei as 'n gewaardeerde bron van belegging insig. ENKELE Sin opgedateer hul webwerf data vandeesweek maar slegs deur die week van 15 Februarie, 2016 My raaiskoot is dat hulle wil nou jy om in te skryf vir die data. Ek sal die spoor van die data vir bevestiging van sentiment laagtepunte, maar vir nou sal ek net kaarte wys hier as hulle weer plaas weeklikse sentiment updates. Grafiek 5: NAAIM blootstelling indeks Van NAAIM blootstelling indeks - Nasionale Vereniging van Active Investment Managers, Die NAAIM blootstelling indeks verteenwoordig die gemiddelde blootstelling aan Amerikaanse aandelemarkte word deur ons lede berig. Screenshot vergunning van NAAIM. Let NAAIM data is stroom deur 3/2/16. Daar was geen update hierdie week. Grafiek 6: CNN Geld Vrees Gierigheid Index Die CNN Geld Vrees Gierigheid indeks is afgelei van sewe aanwysers verduidelik hier Screenshot vergunning van CNN Op 1/20/16 die lae vir vanjaar is 9 Top (swart) is SPY aangepas vir dividende Midde (groen ) is SPY pryse nie aangepas vir dividende bottom (oranje) is die opbrengs van die S P500 wat ooreenstem met die opbrengs van SPY minder die klein bestuursfooi. Van kartering sentiment vir byna 20 jaar, vyf Ek het opgemerk dat die groot mark (S P500 of SPY) bottoms gewoonlik line-up goed met groot spykers in die sentiment kaarte. Die absolute vlakke is nie so belangrik soos die relatiewe vlakke van sentiment. Byvoorbeeld, sien hoe die twee grootste dalings in SPY sedert die onderkant in 2009 in lyn met die twee grootste spykers in kaarte 1A en 1B hierbo. Ek vind dit nuttig om twee monitors het sodat ek kan trek my laaste artikel om die kaarte te vergelyk side-by-kant. In my 21 Januarie 2016 update, Sentiment grafieke toon bloed te laat vloei in die strate Soos SPY het afgegaan 14, het ek Die doji in die SPY grafiek vir 1/20/16 dikwels dui die onderkant van 'n groot afname. Dit uitgelijnd ook met die maksimum negatiewe sentiment op die Vrees en hebsug indeks in grafiek 6. Die kaarte in hierdie week se werk wys die markte suksesvol die Januarie 2016 en Augustus 2015 intraday laagtepunte getoets. Op 11 Februarie in Met SPY Down 14 Weereens, Sentiment Charts Stel 'n ander Verhandel Bare Lae ek geskryf Dit moet nog 'n groot tyd te posisies te voeg vir 'n verhandelbare tydren wees. Die markte laagtepunt bereik en SPY het geweet om te herstel meer as 40 van sy agteruitgang. Terwyl sommige sentiment kaarte aansienlik herstel, baie mense nog steeds wys lomp sentiment met 'n paar bewegende gemiddeldes laer as aan die onderkant van die 2000-2002 beermark So, ek wag vir die markte om die tydren voortgaan om my winsneming vlakke. bo die SPY aanklag toon dit nou ondersoek die 200 dae gemiddeld drie keer beweeg terwyl korttermyn sentiment 'n hele paar kaarte te gierigheid vlakke herstel het. Dus, sou 'n terugsakking vir SPY van hier tot sy 50 dae bewegende gemiddelde, MA (50), by 193,30 nie 'n verrassing wees. Terugsakkings moet geleenthede om te koop, vir nou. Ek handel SPY rondom 'n kern posisie in my nuusbrief s Vind Portefeulje en met my persoonlike rekening. Met dividende herbelê, my portefeulje verken hou 138,64 aandele van SPY met 'n gelykbreek prys, nadat die dividend 1/29/16, van 98,30. Ek het ook die indeksfonds weergawe van SPY in beide my nuusbrief s kern portefeuljes. SPY is die beursverhandelde fonds vir die S P 500-indeks. VTI is Vanguard se Total Stock Market beursverhandelde fonds. As jy wil om te belê in 'n enkele fonds, wat is my eerste keuse oor SPY. Ek beveel aan SPY en verskeie ander in my kern portefeuljes vir meer geleenthede om te herbalanseer. VOO is Vanguard se nuwe beursverhandelde fonds wat die S P 500-indeks spore. Dit is 'n laer koste alternatiewe te verken. Ek besit en skryf oor verkenners uitgestuur en as ek het baie jare van data vir dit, maar VOO kan effens beter as SPY doen met verloop van tyd, want dit het 'n laer koste-verhouding. Bekendmaking. Ek is 'n lang SPY en die eienaar van die tradisionele indeksfonds weergawes van VTI en VOO gekoop lankal in verskillende belasbare en belasting uitgestelde rekeninge. Openbaarmaking: Ek / ons is lank SPY. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Lees die volledige artikel Trading terugsakkings Eenvoudige Intraday strategie met behulp van twee bewegende gemiddeldes In hierdie artikel Ek gaan jou wys 'n baie eenvoudige strategie vir die dag handel aandele en ETF (of enige ander mark) met behulp van die prys terugsakkings, twee bewegende gemiddeldes en 5 minute grafiek. Dit sal omtrent so basies as prys aanwyser handel kry wees. Alhoewel basiese, solank as wat jy 'n lae risiko stop plasing, korrekte posisie sizing, toe te pas en te leer om te bly uit die kap (prys whipsaws), jy kan goed dag handel te doen met behulp van bewegende gemiddeldes. Goed, so miskien weer jy nie gemaklik handel breakouts soos ek deur die jare vyf gedoen. Sommige handelaars kan net maag t om in 'n nuwe handelsmerk, tensy dit is op wat hulle as 'n afslagprys onlangse handel die voorraad se reeks wees. Koop 'n nuwe hoogtepunte op 'n tempo absoluut petrifies sommige mense. En dit is goed. Ek erken dat my tempo dag handel strategieë en die strategieë in my ebook sondaars t vir almal. Dit is wat 'n mark. Koop op swakheid en kortsluiting met sterkte Die basiese idee hier vir verhandeling met terugsakkings is dat sodra die prys 'n impuls beweeg het uitgestal soos aangedui deur 'n kruis van die bewegende gemiddeldes, om te wag vir die prys om nadeel en dan sneller 'n handel wanneer die prys hervat dit is skuif in die rigting van die oorspronklike impuls golf. Met nadeel handel in teenstelling met handel tempo, weer jy soek om te koop op swakheid ná 'n onlangse sterk beweeg op of kort op sterkte na 'n onlangse sterk beweeg af. Na 'n skuif op, wat jy wil sien verkopers stoot die prys laer totdat prys wys jou dit is gereed om voort te gaan dit is optog hoër. Jy sal 'n kruis van die bewegende gemiddeldes gebruik om die rigting van die impuls golf en die vinniger bewegende gemiddelde om te bepaal wanneer die prys terug ver genoeg om 'n handelsmerk opset gee het getrek bepaal. Toe het al wat jy sal moet doen, is wag vir 'n bedryf wat veroorsaak behulp van 'n koop-aftrekorder. Ek m nie van plan om in die gebruik van Fibonacci retracement strateges in hierdie artikel, maar ek wil graag daarop wys dat baie handelaars gebruik fib retracements tussen 38-62 toe te inisieer 'n terugsakking handel as basies 'n filter vir of prys terug genoeg getrek te kry in, maar al te dikwels, sal jy sien die prys 'n sterk impuls skuif, net 'n baie vlak nadeel, selfs nie 'n fib 38 lyn, en dan voort te gaan met krag langs dit is tendens. Hierdie metode sal jy in baie ambagte of prys terug op 38 of nie. As jy nie t verstaan ​​wat ek m verwys na hier, Don t bekommerd wees nie, dit is nie belangrik vir hierdie eenvoudige metode. KOMPONENTE Eenvoudige bewegende gemiddelde (8 SMA) Eenvoudige bewegende gemiddelde (25 SMA) TRADING terugsakkings STRATEGIE SEINE Koop Setup: 8 SMA kruise bo 25 SMA en prys maak 'n nuwe hoog (vir die hoog: hoeveel bars terug is opsioneel). Prys trek terug tot onder die 8 SMA. Filter: Prys moet nie gaan onder die laaste prys spilpunt laag. Koop sneller: prysbewegings bo hoogtepunt van die vorige 5 minute bar. Uitgang: Verskeie afrit strategieë is moontlik hier, insluitend 'n kroeg naby onder die 8 SMA OF 'n breek onder die laaste bar is laag. Ook 'n prys teiken gebruik kan word teen 'n Fibonacci uitbreiding vlak. Kort Setup: 8 SMA kruise onder 25 SMA en prys maak 'n nuwe laagtepunt (vir die lae: hoeveel bars terug is opsioneel). Prys trek terug na bokant die 8 SMA. Filter: Prys moet nie gaan bo die laaste prys spilpunt hoog. Kort sneller: Prys beweeg onder lae van die vorige 5 minute bar. Uitgang: Dieselfde uitgang opsies, net omgekeer. Wat 'n hoër bedrag van bars op die Terugblik vir 'n nuwe hoë of lae kan help om jou uit die kap. Die kompromis is jou bedrag van ambagte sal verminder. Nog 'n opsie vir verhandeling met terugsakkings met bewegende gemiddeldes is 'n handel eenvoudig inisieer keer prys bo terug op (kort ambagte) of onder (lang ambagte) die 8 SMA. Sommige sal egter hierdie vlak van diskresie te veel vind om te hanteer. Wat 'n set-up - en dan 'n sneller (breek van vorige bar) gee die handelaar, veral 'n nuwe handelaar, twee verwysingspunte waar in te kry - en waar om uit te gaan. Handel met te veel diskresie, IMO, is 'n plan vir 'n ramp. Kom ons neem 'n blik op 'n paar voorbeelde van die saak terugsakkings op die ETF QQQ behulp van 'n 5 minute grafiek. Die sleutel tot handel terugsakkings met bewegende gemiddeldes is dieselfde as enige ander prys-aanwyser, dag handel tegniek wat staatmaak op hop aan boord van 'n bestaande tendens. Jy moet 'n meester geword by die identifisering van wanneer die tendens kom tot 'n einde en die prys is moontlik die oorgang na sywaartse beweging. Leer om hierdie en twee bewegende gemiddeldes te doen, saam met die vasberadenheid om te bly met 'n tendens kan wees al wat jy sal ooit nodig het om 'n terugsakking handelaar wees. Intussen sal ander soos ek vashou aan kompressie en tempo tegnieke volatilty.

No comments:

Post a Comment