Thursday 26 October 2017

Blog O Forex


Nick B se Forex blog Hier is van Nick B se Forex blog, sodat jy kan prys Aksie gebruik om pitte konsekwent te maak op enige geldeenheid paar. Vandag lyk nog 'n opwindende dag vir prys aksie handel. Ons het vier Opstellings vorm op USD / CAD, AUD / JPY, EUR / JPY, en USD / JPY. Die dollar / CAD een amper veroorsaak gedurende die opname van hierdie analise, het dit teruggetrek n bietjie nou, maar hierdie opstelling kan baie gou sneller, so kyk na die ontleding vinnig en check USD / CAD. Die AUD / JPY kort lyk na die beste van die JPY paar setups Ek gepos word. Ek sal die monitering van die JPY ambagte baie nou in die komende uur. Lees verder UPDATE 2: AUD / USD is die vorming van 'n baie sterk kort opstel oor die 6hr grafiek. Dit is nie 'n stel in klip handel setup, die kers nog te sluit, sodat niks kan gebeur. UPDATE 1: soos soms gebeur, onverwagte nuwe uit Japan het 'n impak op die JPY en die dollar het, so drie van hierdie setups is gekanselleer voordat hulle kan aanleiding gee. Een opstel is steeds op soek sterk al is, en dit is AUD / NZD. Lees verder Sal ek bly handel deur Brexit Die manier Brexit gegaan sal waarskynlik voortgaan om 'n impak die Forex mark vir maande. Van wat David Cameron het gesê hy het geen voorneme van verwek artikel 50, en hy het die las op die volgende premier geslaag. Dit beteken ons is onwaarskynlik dat 'n resolusie om Brexit sien vir 'n ander 3-6 maande. So, wat moet ek doen Gee die handel vir die res van vanjaar verder lees Sukkel jy om te weet wanneer om 'n handelsmerk Wel dan is jy reeds weet dat die vind van 'n groot handel setup is nie genoeg gaan. Nadat jy die handel te vind, moet jy om uit te vind waar om te gaan. En dit kan moeilik wees as jy die handel te vroeg te gaan, jy kan spring in 'n valse beweeg. As jy die handel te laat inskryf, jy mis nie uit op 'n baie pitte. Hier is 'n voorbeeld: Ek en Bob wil kort op euro / dollar aan te gaan, Lees verder Jammer, maar vandag het ons 'n groot soek handel setup vorming op euro / dollar en 'n gemiddelde opstel vorming op NZD / USD. Twee van gisters setups veroorsaak, EUR / JPY kort en USD / CAD kort. Ek aangegaan EUR / JPY, maar dit is nie van plan so goed soos ek sou wou hê, ek is nie al sluit uit. Vir gedetailleerde inligting oor hierdie setups en gister handel, Lees verder In vandag se prys aksie analise ek sien vier potensiële handel setups. Uit die vier setups, EUR / JPY lyk na die sterkste wees. Prys is stol swaar op die 124,50 weerstand gebied, en dit lyk soos 'n kort handel die vorming van. Ten tyde van die skryf van hierdie, daar is nog 'n paar uur tot kers naby. Maar as dit sluit soortgelyk aan hoe dit lyk tog, ek sal waarskynlik hierdie handel te neem. Ons het ook 'n opstel vorming op AUD / JPY, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien twee moontlike setups op GBP / USD en USD / JPY. Dit is nog te vroeg om 'n inskrywing te beplan, te stop, of rig op een van hierdie pare. Maar ek sal die monitering van elk van hierdie pare nou vir die res van die dag. Hoe om handel te dryf My Strategie vir die mees volledige uiteensetting van my vrye strategie, en vir 'n baie deur verduideliking van die prys aksie, check out my vry Drie Dag Blitz webinar reeks. Lees verder ek afgebyt meer as wat ek hier kan kou. Forex4noobs het soveel in die laaste jaar dat die reaksie op hierdie pos my verras gegroei. Ek sal my belofte om te lees en te antwoord op almal Na die onlangse driedaagse prys aksie Blitz webinars ek gehou, forex4noobs het opgeblaas hou. Dit het talle nuwe handelaars het aan die werf, en ek het 'n baie e-pos ontvang van sukkel handelaars vra vir advies. Lees verder In vandag Vandag het ons 'n potensiële kort vorm op die EUR / JPY 12u grafiek. Ons het nog meer as 6 uur totdat die 12u kers sluit, sodat hierdie opstelling is nie in klip. In vandag se prys Aksie ontleding, ek afbreekpunte die potensiaal EUR / JPY kort, en verduidelik hoe ek dit kan handel. Ek 'n bietjie praat ook oor die verlies van strepe, hoe lank is 'n normale verloor streep Indien u freak uit as jy verloor vier ambagte in 'n ry Lees verder Jammer ouens, ek weet dit het 'n paar weke sedert ek my analise gedoen het. Ek het baie besig die afgelope tyd, tussen die drie dag webinar reeks, en die bestuur van die gevorderde kursus forum, vind ek dit moeilik om 'n paar video's te maak elke week se ontleding maak vir die laaste paar weke, want vandag het ons twee moontlike setups Wil jy weet hoe om hierdie prys aksie analise sit om te gebruik as jy nie die drie Dag prys Aksie Blitz is voltooi, en dit het die beste jaar ooit Sjoe, dit was 'n prettige drie dae vir my, en terwyl daar is 'n paar spanningsvolle punte, Ek het regtig geniet die aanbieding van die webinars en deel van my prys Aksie tegnieke. Voordat jy 'n skakel na die opnames Ek wil twee baie belangrike aankondigings In vandag Gratis Forex Webinars maak Kom Up Wil jy meer oor hoe ek handel Begin op 1 Maart 2016, om 18:00 GMT weet, sal ek hou van 'n reeks van gratis webinars. In die webinars sal Ek jou neem deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, Lees verder In vandag se 1: 2 risiko / beloning verhouding vir my. Het jy die handel te neem As jy het, onder reageer en laat my weet hoe dit gegaan het vir jou. Vandag is daar drie moontlike ambagte vorming. USD / JPY sit op die 114,00 ondersteuning gebied, as besluiteloosheid vorms naby dié vlak op die die 12 uur of daaglikse skedule, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien 'n paar potensiële handel setups. Die mooiste van al drie setups is die euro / dollar kort opstel. Hierdie opset kan binnekort sneller so Checkout die ontleding en kyk of die handel pas in jou handel plan. Forex Webinar kom in die Drie Dag Prys Aksie Blitz Ek sal jou deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, en ek sal 'n paar vakke op elk van daardie dae te dek. Lees verder lyk dit 'n opwindende dag vir prys aksie handel kan wees. Ons het 'n sterk potensiaal vir terugskrywings te vorm op GBP / USD, EUR / USD, NZD / USD, en USD / JPY. Al hierdie pare is óf op 'n ondersteuning en weerstand gebied, of baie naby aan die vergadering een. NZD / USD en USD / JPY veral kyk voorbereide vir ommekeer ambagte vir vorm. Beteken dit ons sal terugskrywings sien Nee, beslis nie. Maar dit is beslis pare wat jy wil monitor vandag. Lees verder Prys aksie handel is nie altyd pret en opwindend. Vroeg in die week dinge kan stadig wees as wat dit neem gewoonlik 'n paar dae vir 'n goeie setups te vorm. Dit beteken dat Dinsdag een van die stilste dae van die week vir my kan wees, en dit Dinsdag is geen uitsondering nie. Maar, het ek altyd my bes probeer om die realistiese kant van die saak te wys, so hieronder is 'n paar realistiese ontleding. Daar is slegs 'n paar interessante dinge gebeur. Lees verder Jy kan t wen hulle almal druktyd ek gesien hoe 'n potensiële opstel vorming op GBP / JPY. Die opstel lyk nie verbasend nie, maar dit het 'n baie punte in sy guns. So, ek het gebly totdat 03:00 my tyd om die handel te neem, ek weet nie normaalweg te bly laat vir ambagte, maar ek het gevoel asof die neem van hierdie een. Dit is waar die video hieronder begin. Ek aangegaan kort op GBP / JPY op 169,57, met 'n teiken op 167,15, Lees verder In vandag t veel aan die gang vandag, sodat my analise is 'n bietjie vervelig. Ek het my analise video in elk geval gepos. Hierdie manier waarop jy my eenvoudige proses kan sien deursyfer my kaarte en soek na setups. Laaste weke leef prys aksie handel Nou vir iets 'n bietjie meer interessant. In geval jy dit gemis het, verlede Vrydag het ek 'n lewendige handel video gedeel, Lees verder Het jy die AUD / USD prys aksie omkeer handel Ek het hierdie week op Woensdae ontleding ek raakgesien twee moontlike terugskrywing ambagte, een op AUD / USD vang, en die ander op USD / CAD. Die dollar / CAD handel is die vorming van 'n twyfelagtige weerstand gebied, so ek oorgeslaan dit 30 Junie 2011 In gister wil graag daardie argument voort na die Kanadese Dollar. Soos dit blyk, is die forex mark op die oomblik behandel die Loonie en die Aussie as onafskeidbaar. Volgens Mataf. die AUD / USD en CAD / USD verhandel met 'n 92,5 korrelasie, die tweede hoogste in forex (agter net die CHFUSD en AUDUSD). Die feit dat die twee het numeries is gekorreleer (sien grafiek hieronder) vir die grootste deel van 2011 kan ook onderskei word met 'n vlugtige kyk na die kaarte hierbo. Hoekom is dit die geval Soos dit blyk, is daar 'n handvol van die redes. In die eerste plek, beide verdien die twyfelagtige karakterisering van s tydren het saamgeval met die grootste eendaagse styging in die Kanadese dollar in die jaar-tot-datum. Verder as dit, is albei geldeenhede gesien word as aantreklik gevolmagtigdes vir risiko. Selfs al is die chaos in die eurosone het baie min werklike konneksie met die Loonie en Aussie (wat fiskale klank, geografies afsonderlike en ekonomies geïsoleer van die krisis is), het die twee geldeenhede onlangs hul leidrade uit politieke ontwikkelings in Griekeland, van alle dinge. Gegewe die verhoogde sensitiwiteit vir risiko dat beide van die soewereine skuldkrisis en globale ekonomiese verlangsaming ontstaan, dit is geen verrassing dat beleggers versigtig gereageer deur ontspan verbintenis op die Kanadese dollar. Ten slotte, die Bank van Kanada is in 'n baie soortgelyke posisie is om die Reserwebank van Australië (RBA). Beide sentrale banke begin met 'n siklus van monetêre maatreëls in 2010, net om rentekoersverhogings op te skort in 2011, as gevolg van onsekerheid oor naby-termyn vooruitsigte vir groei. Terwyl die BBP-groei inderdaad gemodereer in beide lande, inflasie het nie. Trouens, die mees onlangse lesing van die Kanadese VPI was 3,7, wat ver bo die BOC se gemaksone. Verdere komplikasies die foto is die feit dat die Loonie is naby 'n rekord hoogtepunt, en die BOC bly versigtig vir verdere stook die vure van waardering en om dit meer aantreklik vir handelaars dra. In die nabye toekoms, dan, die vooruitsigte vir verdere waardering is nie goed nie. Die geldeenheid lyk asof die enigste realistiese moontlikheid. As / wanneer die globale ekonomie stabiliseer, sentrale banke hervat verhogende en risiko-aptyt verhoog, kan jy seker wees dat die Loonie (en die Aussie) sal haal waar hulle opgehou het. 29 Junie 2011 is die rede waarom: In die eerste plek, die vermeende ekonomiese opbloei wat plaasvind in Australië word geheel en al gedryf deur hoë kommoditeitspryse en klink produksie en uitvoere. Sedert hoogtepunt aan die einde van April, het kommoditeitspryse geweldig gedaal. Jy kan sien uit die grafiek hierbo dat daar steeds 'n stywe verband tussen die AUD / USD en kommoditeitspryse bestaan. Soos kommoditeitspryse oor die afgelope twee maande gedaal het, so het die Australiese dollar. Daarbenewens, terwyl die vraag waarskynlik sterk sal bly oor die lang termyn, is dit dalk baie goed verslap oor die kort termyn, as gevolg van dalende ekonomiese groei oor die geïndustrialiseerde wêreld. Oorweeg ook dat Australië probleme handhawing van 'n BBP-groeikoers van 10 mag hê, en op die heel minste, sal nuwe vaste bate belegging (wat die vraag na grondstowwe noodsaak) tydelik piek in die nabye toekoms nie. Ten slotte, die mynbousektor direk verantwoordelik vir slegs 8 van Australië se fortuin hang minder op kommoditeite en meer op ander sektore. Mnr Parkinson se styging, 'n afname in die ewenaar kan ook dryf dit afwaarts. Dit t neem baie om 'n kort squeeze en 'n vinnige daling in die AUD / USD aktiveer. Vir bewyse van hierdie verskynsel, moet 'n mens nie verder terug as Mei 2010 toe die Aussie het 10-15 in net drie weke sien. Uiteindelik, soos een kommentator onlangs daarop gewys, die Aussie se 70 styging sedert 2008 dalk beter gesien word as Amerikaanse dollar swakheid (wat ook gekataliseer die styging in kommoditeitspryse). Die oënskynlike stabilisering van die dollar. Dan kan 'n paar lug laat uit die geldeenheid down under. 28 Junie 2011 Die verhaal van twee stede. In 2011, die winter van wanhoop is gevolg deur die lente van onsekerheid. As gevolg van die aardbewing / tsoenami in Japan, die voortgesette verdrukking van Griekeland, stygende kommoditeitspryse en toenemende kommer oor die globale ekonomiese herstel, wisselvalligheid in die forex mark gestyg het, en beleggers is onduidelik oor hoe om voort te gaan. Vir nou ten minste, hulle reageer deur storting ontluikende markte se geldeenhede. Soos jy kan sien uit die grafiek hierbo (wat 'n deursnit van ontluikende markte forex toon), die meeste geldeenhede hoogtepunt bereik het in die begin van Mei en het sedertdien verkoop-off aansienlik. As dit nie vir die tydren wat uit die jaar begin, sal al mark geldeenhede opkomende waarskynlik af vir die jaar-tot-datum wees, en in werklikheid baie van hulle is in elk geval. Tog het die opbrengste vir selfs die toppresteerders is baie minder skouspelagtige as in 2009 en 2010. Net so, die MSCI Ontluikende Markte Stock indeks is af 3.5 in die JTD, en die JP Morgan Opkomende Market Bond Index (EMBI) gestyg 4.5 (wat word weerspieël dalende groei vooruitskattings soveel as persepsies van toenemende kredietwaardigheid). Daar is 'n paar faktore wat ry hierdie afname van sentiment. In die eerste plek, is risiko-aptyt besig om te kwyn. Oor die afgelope paar maande, elke flareup in die eurosone skuldkrisis het saamgeval met 'n sell-off in ontluikende markte. Volgens die Wall Street Journal. NIE in ontluikende markte. Terwyl ontluikende markte Asië en Suid-Amerika is 'n bietjie geïsoleerd van eurosone fiskale probleme. Aan die ander kant, bly hulle kwesbaar vir 'n ekonomiese verlangsaming in China en stygende inflasie. Ontluikende markte sentrale banke vermy die maak van betekenisvolle rentekoersverhogings (vandaar, stygende verband pryse) en die resultaat is stygende inflasie. Jy kan sien uit die grafiek hierbo wat die donkerste areas (simboliseer hoër inflasie) is almal geleë in ontluikende ekonomiese streke. Terwyl 'n hoë inflasie is nie inherent problematies, dit is nie moeilik om te swanger van 'n afwaartse spiraal in hiperinflasie. Weereens, sou 'n skielike aanval van monetêre onstabiliteit beleggers stuur wat opruk na die uitgange. Terwyl die meeste ontleders (myself ingesluit) bly optimisties oor ontluikende markte oor die lang termyn. Baie van hulle is tot die kus in die kort termyn. se portefeulje, sal handelaars walglik op riskante posisies te neem. Is jy tans bekommerd oor terug belasting wat jy skuld Is jy tans ontvang oproepe van versameling agentskappe In daardie geval, gaan jy wil hulp kry vandag, voor wanneer hierdie omstandighede word erger. Deur die gebruik van die dienste van 'n spesialis soos die Barclay hoofstad belasting resolusie kenners, kan jy ontvang die tuis rekening is 'n rekening wat internasionale valuta gewoonlik dollar, pond, of euro hou. Dit laat jou toe om internasionale transaksies te maak van jou eie land. Jy moet 'n lopende rekening het voordat jy 'n tuis rekening kan oopmaak. Daar is baie van hierdie gebeure veroorsaak snelle prysbewegings, maar die rigting van beweeg na Dit is aan jou om die besluit te neem as jou gereed om aksie te neem of sit op die kantlyn en word agter gelaat. Die beste van alles, is die forex winste outomatiese Forex Gforce is 'n intens winsgewende, ten volle hande-off en outomatiese forex robot. Eerste Jy moet 'n aantreklike domein naam. Hulle sal in staat wees om hierdie patrone is maklik om te (geen hoepels te spring) te identifiseer en het 'n kragtige wins potensiaal. Hier is 'n paar woorde van Todd: Die verhandelingsplatform voordat nou moet wees op 'n demo rekening of leeg as dit

No comments:

Post a Comment