Wednesday 11 October 2017

Beste Forex Prop Firmas


Prop firmas 2015 Eiendoms firmas wat jy hoef te Dankie vir die tyd geneem het om hierdie pos met betrekking tot eiendom firmas gelees te leer ken. Sommige van hierdie inligting het lyk oorbodig, simplistiese, of uitgesproke. Trouens, sal hierdie post waarskynlik te lank vir die meeste lesers nie, maar net genoeg inligting vir diegene wat nuut is tot eie-beurs maatskappye wees. Voordat ek spring in hierdie, Ek dink dat dit belangrik is om daarop te let dat ek handel sedert 1996 en 'n baie veranderinge binne die-beurs bedryf gesien het. Ek was ongeveer gedurende die laat 1990 t. Marge vernietig baie maatskappye en dag handelaars gelyk. Reël 2520, 'n afbeelding Dag Trading heers oor die Patroon Dag Trading reël is eenvoudig. As jy vier of meer dag ambagte te voer binne 5 opeenvolgende dae, dan word jy beskou as 'n Patroon Dag Trader. Daarom, as beskou as 'n patroon dag handelaar, dan moet jy 'n minimum saldo van ten minste 25,000 in jou rekening, aan die einde van elke verhandelingsdag in stand te hou. Die reël is duidelik. En al VSA-gebaseerde makelaars, as hulle wil in besigheid te bly, moenie die reël te breek nie. Maar met enige reël wat poog by finansiële regulering, die handel gemeenskap van makelaars, prima handelaars, marge leners, handelaars, ens sal altyd probeer om kreatief te implementeer byvoordele oplossings vir regulasies te vermy. Oor die jare het ek elke denkbare skema waar almal met 'n winsmotief probeer om weg te chip op Reël 2520. Uiteindelik het gesien, die SEC wen altyd. Dit is nooit 'n kwessie van as, is dit net 'n kwessie of wanneer. Dus laat spring in die huidige stand van stut handel vir 2015, opname van die landskap, en jy hopelik voorsien nuttige inligting. Eiendoms Trading Tipes maatskappye Op sy mees basiese beskrywing, 'n eie handel firma is 'n net 'n vennootskap van beleggers. Mense kom bymekaar, swembad hul geld, en handel van 'n enkele rekening. Baie stut firmas is privaat. Wat beteken dat hulle nie aktief soek buite handelaars, hierdie tipe van maatskappye tipies ontvang geld van verskansingsfondse en hulle probeer om handel te dryf net vir wins. Die meeste van hierdie maatskappye is bestuur deur ervare mark operateurs, en is net op soek na 'n rekenaar wetenskaplikes, PhD s voeg, en sal nuwe personeel te werf deur kolleges en professionele personeel agentskappe. Ter wille van die mense lees van hierdie, sal ek nie 'n lys van hierdie maatskappye bied bloot omdat die meerderheid van ons nooit sou kry ons CV loer oor. Die volgende tipe stut handel firma is Verenigde State van Amerika gebaseer stut firmas wat optree soos 'n tradisionele voorraad makelary. Met ander woorde, 'n persoon sou 'n rekening 'n deposito oop te maak en maak die persoon sal dan in staat wees om handel te dryf op tipies 20X van die aanvanklike deposito. Dus, as jy 10k deponeer, dan is jy het nou 'n koopkrag van 200k tot dag handel aandele. Die belangrikste is, kan jy reël 2520 te vermy, en nie nodig het om 'n balans van 25k handhaaf. Daarbenewens het die hefboom is veel hoër is as 'n tradisionele Verenigde State van Amerika gebaseer makelaar wat sal tipies net 2X marge toelaat. As jy van plan is op die dag handel aandele, en hoef nie 50k in jou rekening, sal jy marge nodig. Tensy natuurlik, jy net wil om te wen of baie min te verloor. Die bottom line is dat jy koopkrag nodig en dit is die enigste funksie en doel van hierdie tipe stut firmas. Maar al Verenigde State van Amerika gebaseer makelaars wat werk as 'n stut handel firma vereis dat handelaars 'n minimum reeks 56, 55, of 7 sekuriteite lisensie. Met hierdie pos, sal ek nie in die besonderhede van die verkryging van een van hierdie lisensies. Nog 'n post op hierdie site sal presiese besonderhede oor hoe om jou lisensie te bekom gee. Moenie toelaat dat die lisensie nie 'n afskrikmiddel, 'n reeks 56 is baie maklik om te slaag. Daar is ook nie die Verenigde State van Amerika gebaseer stut firmas. Hierdie maatskappye gewoonlik sal iemand nie geleë in die Verenigde State van Amerika te bedien. Veronderstel jy in Brasilië woon, is jy regtig gaan om te vlieg na die Verenigde State van Amerika by te woon 'n FINRA goedgekeur toetsfasiliteit, met die uitsluitlike doel van die neem van die reeks 56 Dit sou nie haalbaar wees. Nog 'n deel van die bevolking wat kies vir 'n buitelandse stut handel firma sou enigiemand met 'n vooraf misdadige skuldigbevinding. FINRA en die reguleerders soos die Departement van Motorvoertuie, dat hulle 'n doel dien, maar hulle sluit ook baie met byvoordele oortuigings. In my opinie, die stelsel is onregverdig om baie wat baie jare vroeër dalk van gemaak van 'n fout in hul lewe. Of dalk 'n persoon het probleme met die IRS, of 'n staat regering en skuld terug belasting, ens Of miskien het hulle 'n oordeel van 'n regsgeding, of 'n ex gade op soek na geld. Ek het elke denkbare rede gehoor. Is jou geld veilig is teen 'n stut handel firma Prop firmas het nie enige vorm van regering waarborg. Of dit nou VSA-gebaseerde of buitelandse, nie kan die terugkeer van jou handel kapitaal te waarborg. En dit is die basiese fout met stut firmas, hulle soms gaan kyk. Trouens, in 2008, het baie Verenigde State stut firmas en buitelandse maatskappye wel gaan bankrot. Baie handelaars verloor hul deposito en enige wengeld. En in alle eerlikheid, moenie verwag dat veel verligting van die SEC, is hulle geneig om 'n blinde oog draai na stut maatskappye wat misluk. Hou egter hulle 'n skerp oog om seker te maak almal is die betaling van hul geld is. Met hierdie gesê, is dit belangrik om daarop te let dat 'n Verenigde State van Amerika gebaseer stut handel firma sal wees onder die strafregtelike jurisdiksie van die Federale Buro van Ondersoek. So as jou stut firma is geleë in New York, en jou geld verdwyn, dan kan jy ten minste 'n klagte. As 'n stut firma buitelandse geleë, en jou geld verdwyn, dan moet jy staatmaak op die plaaslike owerhede vir verligting. Dit is iets wat jy nodig het om te oorweeg, veral as jou stut firma is geleë in die Bahamas, Israel, ens Die mees algemene rede waarom 'n buitelandse stut firma gaan kyk, is omdat die eienaars is ook handel, sal verliese ly en dan begin handel met jou geld, net om daardie geld te verloor. Die volgende ding wat jy weet, kan jy nie aan te meld by jou rekening en die webwerf verdwyn. Dink dit nie Wel gebeur jy beter weer te dink. Want dit gebeur dikwels. So wat jy nodig het om versigtig te wees. Prop Trading maatskappye Vermy Ons het nou gepraat oor drie tipes stut firmas. Die eerste tipe sou wees private maatskappye wat tipies net in diens te neem PHD s. Die tweede tipe is die Verenigde State van Amerika gebaseer stut firmas wat funksioneer soos 'n tradisionele aandelemakelaar, swembad handelaar fondse in 'n gemeenskaplike rekening, bied gewoonlik 20X marge, benodig 'n minimum reeks 56 sekuriteite lisensie, en voldoen aan al die Verenigde State van Amerika sekuriteite regulasies. Die derde tipe stut firmas is buitelandse maatskappye wat voldoen aan nie Verenigde State van Amerika gebaseer handelaars, of die Verenigde State van Amerika gebaseer handelaars wat nie kan kwalifiseer vir 'n sekuriteite lisensie, of hulself wil beskerm teen die IRS of regsgedinge, en is byna immuun is teen die Verenigde State kriminele wette. Die vierde en finale tipes stut firmas moet vermy word. Hoekom Dit is stut firmas wat eintlik net opvoedkundige firmas wat vermom is as stut firmas. Op die oog af, hulle optree net soos 'n stut handel firma, maar voordat jy 'n rekening kan oopmaak en begin om handel, moet jy 'n kursus te neem of verby 'n reeks van toetse wat jy moet betaal vir. Die tipiese koste wissel van 2k om opwaarts van 30k. Daar is te veel van hierdie maatskappye te noem, maar ek sal jou 'n paar voorbeelde te gee. Die eerste sou ifundtraders, 'n firma wat gestig is deur Oliver Velez, 'n lang tyd con man wat openlik beskryf homself as die wees. Die bedrogspul werk deur die verkoop van die droom om 'n voltydse handelaar, moet jy 'n omvattende dag handel kursus aan te koop vir 9000. Sodra jy die kursus voltooi, die Messias dan kan jy 'n klein gedeelte van jou 9000 om handel te dryf in die ifundtraders stut rekenskap gee. Dit is 'n gewoel van die hoogste orde. Die uitsluitlike doel is om te dreineer jou droë elke stukkie van jou geld, en dan lok jy in maxing jou kredietkaarte vir nog meer opleiding. Ek sal nie kom in elke enkele een van hierdie skaduwee Hustlers na beleid. Watter Prop handel firma Indien u verkies ek sal dit kort en kragtig te maak. As dit moontlik is, moet jou eerste keuse 'n Verenigde gestel gebaseer stut ferm. Maatskappye wat voldoen aan die Verenigde State van Amerika sekuriteite wette maak 'n aansienlike belegging in ooreenstemming te bly. Hulle het gewoonlik 'n handelsmerk te beskerm. En omdat hulle binne die jurisdiksie van die Verenigde State van Amerika bedryf, dan is hulle minder geneig steel jou geld omdat hulle verstaan ​​dat FBI en die SEC is slegs 'n telefoonoproep ver. Jou volgende keuse moet 'n goed gekeur buitelandse stut handel firma wees. Vermy enige firma wat hul oproepe op die eerste poging nie beantwoord. Baie van hierdie buitelandse stut maatskappye is net 'n een of twee persoon werking wat onder 'n sub-rekening van 'n ander buitelandse firma. As 'n een of twee persoon firma geleë op 'n eiland bekend meer daarvoor is Pirates en rum, dan moet jy vermy. As hulle verdwyn, dan sal jou geld ook verdwyn. Daar is geen 911 op die eiland van Nevis. Vermy enige firma wat wil hê jy moet óf 'n maandelikse opvoedkundige fooi, 'n kursusfooi, 'n opleiding fooi of enige gelde wat nie verband hou met die verhandelingsplatform of data te betaal. Dit is alles swendelary bedoel om bedoel om jou te dreineer van alle beskikbare hulpbronne. Wat van die lys aan die bokant van hierdie bladsy vind jy 'n lys van stut firmas sien. Toe ek aanvanklik saam hierdie lys sit, het ek begin met meer as 300 potensiële firmas. Stadig Uiteindelik het ek weg op die lys, ek roep elke firma en het 'n massiewe bedrag van navorsing. Dit is die enigste maatskappye wat ek persoonlik gemaklik hantering voel. Te veel om te tel waar verregaande bedrog dat alles wat van e-pos adresse wat wip, ontkoppel telefoonnommers, geen terugkeer oproepe, waar hulle egter as 'n stut ferm maar is eintlik net die verkoop van 'n opvoedkundige pakket, gespel en swak geskryf inhoud van die webtuiste, nooit weer teruggekeer my e-pos, het geweier om my inligting oor wie die ambagte, wie besit die maatskappy, ens oor die volgende paar weke In die loop van 2015 die skoonmaak, sal ek vry wees om 'n reeks van poste wat spesifieke inligting vir elk van hierdie maatskappye bevat gee. Dit sluit in-diepte inligting oor elke stut firma. Wie jy moet kontak, hoe om 'n rekening, die verhandelingsplatform wat die firma gebruik, en nog vele meer besonderhede wat kan help om die regte keuse te maak oop. Ek vra om verskoning dat hierdie post verteer soveel van jou tyd. Eintlik, kan dit baie langer gemaak het. Moet asseblief nie vergeet om jou kommentaar hieronder te verlaat. Vra asseblief vir my vrae en ek sal dit so goed as moontlik te beantwoord. Dankie vir die lees. Viering van 16.000 studente sedert 2008 Julie SPESIALE: Kry 35 Off Life-time toegang Einde Julie 31 Nial Fuller se prys Aksie Forex Trading kursus sal jy leer Advanced Prys aksiestrategieë hoë waarskynlikheid handel Entry seine wat werk sluit Life-time toegang tot: Forex kursusse, video Tutorials, handel Opstellings nuusbrief, Live handel Opstellings Forum E-pos ondersteuning Aangaande Nial Fuller Nial Fuller is 'n hoog aangeskrewe handelaar, skrywer afrigter met meer as 14 jaar ondervinding handel finansiële markte. Sedert 2008 het hy geleer meer as 15,000 studente, outeur van 2000 poste en vervaardig 3 kursusse. Hy word erken deur baie as die gesag op prys aksie handel. Meerjarige gereeld dra by tot bekende finansiële publikasies soos The Street, Fx Street, Geld Show, Finansies magnate, Belegging, BarChart en nog baie meer. Kyk na 'n onderhoud met Nial Fuller Hier Nial se prys Aksie Forex Trading Kursus My professionele forex kursus is 'n 3 deel gevorderde opleidingskursus wat jy sal leer al my hoë waarskynlikheid prys aksie handel strategieë. Dit is dieselfde kragtige handel metodes wat professionele handelaars soos banke, stut maatskappye en verskansingsfondse gebruik regoor die wêreld gebruik in hul daaglikse handel aktiwiteite. Geen inligting is teruggehou, al my kennis oor handel is opgeneem. Ek sal Deel All My strategieë, All My Idees en al my ervarings met jou. Die kursus dek ook verskeie aspekte van professionele handel, insluitende geld bestuur, handel sielkunde ontwikkeling van 'n verhandeling van plan. Al my kursusse is aanlyn en toeganklik 24 uur per dag 7 dae per week. Ek het alles in 'n eenvoudige stap vir stap stelsel wat jy sal volg om so doeltreffend as moontlik te leer gelê. Ek bied 'n gratis e-pos ondersteuning lyn as jy hulp of bystand met iets nodig. Hier is 'n paar van die onderwerpe wat deur die loop My Trading filosofie is KISS Keep It Simple Stupid Toe ek die kuns van die prys aksie forex bemeester en geleer om werklik te lees wat die kaarte waar gesê: Het my handel dramaties verbeter en ek het nog nooit teruggekyk . Ek het hierdie webwerf en ontwikkel my forex natuurlik om ander te help leer en die presiese dieselfde konsepte ek gebruik om te handel verstaan. My kursus sal jy 'n konkrete stel strategieë, 'n ware plan van aksie, kragtige toetredingstrategieë in die hand, gereed om handel te dryf soos 'n ernstige professionele gee. Jy gaan 'n ware begrip van die prys aksie te ontwikkel, word 'n kenner op die lees van kaarte en jy sal 'n selfversekerde geestelike houding teenoor jou forex te ontwikkel. My doel is om jou denke heeltemal te transformeer. My handel strategieë is almal gebaseer op die logika en eenvoud van die prys aksie patroon analise, wat beteken dat ek kyk vir sekere prysseine op die kaarte teenwoordig voor die aanvang van 'n handelsmerk te wees. Ek is nie die handel komplekse meganiese of outomatiese stelsels, ek lees die kaarte en maak 'n hoë waarskynlikheid handel besluite. Ek sal jou help om die ontwikkeling van werklike vaardighede sodat jy jou eie logiese handel besluite kan neem vir die res van jou lewe. Daaglikse handel seine video nuusbrief Elke oggend (of aand, afhangende van waar jy woon), ek 'n boodskap op die lede Daily Video Handel Opstellings nuusbrief. Ek bespreek prys aksie handel Opstellings, grafiek analise en kommentaar oor ten minste 5 verskillende markte, insluitend groot munt pare, kommoditeite en aandele indekse. Jy kry my kundige ontleding oor relevante prys aksie setups, sleutel grafiek vlakke en tendens vooroordeel. Baie van my studente het per e-pos my vir my sê hulle voel die lede mark kommentaar alleen is die prys van lidmaatskap werd. Hier is 'n voorbeeld Live Handel Tutorial Video Lede Trading Videos Artikels Biblioteek Die lede gebied bevat 'n groot biblioteek van onderwys video's, artikels en kursusse. Die biblioteek inhoud sluit lewendige handel Opstellings, handel kommentaar nuutste tendense en nog baie meer. Jy kan verwag dat gereelde toevoegings tot hierdie lede onderwys biblioteek asook periodieke updates vir kursusmateriaal. Private Live Handel Opstellings Idees Forum Die lewendige handel Opstellings gespreksforum waar Nial Fuller, afrigters en LTTTM Lede kommentaar op potensiële lewendige handel Opstellings sal lewer. Ons bespreek ook die prys aksie strategieë, die forex kursus teorie en ander belangrike handel onderwerpe. Die lewendige handel Opstellings gespreksforum bevat 'n spesifieke draad vir elke geldeenheid paar, kommoditeit of indeks. VIP lede E Afrigting Support Line Ek bied 'n VIP e-pos ondersteuning lyn vir my studente om my te kontak wanneer hulle vraag of kommer oor my handel kursus of handel strategieë. Ek sal gewoonlik reageer op alle lede e-pos navrae binne 12 uur. Voordele van lid Eenvoudige prys aksie handel strategieë wat die rommel en verwarring van jou kaarte en jou gees te verwyder. Die einde van die dag handel benadering kan jy pas die handel in om jou huidige skedule, wat dit ook al mag wees. Prys aksie handel strategieë wat dramaties jou begrip van die mark dinamika sal verbeter en jou oë oop om die werklike wêreld van professionele handel. Stel en vergeet handel benadering kan jy die potensiaal vir 'n menslike fout asook vangs groot skuiwe in die mark te verwyder, terwyl jy by die werk, skool of speel 'n rondte gholf as jy wil. Maak nie saak waar jy is op jou handel reis beginner of ervare veteraan, sal my prys aksie handel onderwys aansienlik verbeter jou vermoë om te lees en handel die kaarte. Niks anders is nodig, dit is 'n volledige losstaande handel onderwys wat ten volle sal toerus om vandag se markte te pak. Getuigskrifte Ek wou net dankie sê en wat jou kursusmateriaal absoluut verander my hele persepsie van die mark. P. s. Dit kan een van my besigheid wat jy jou kursus vir verkoop nie, maar ek glo opreg jou materiaal is baie, baie meer werd. Dankie en alles van die beste vir jou. Kelowna BC, Kanada Nial, Ses maande gelede na aanteken, ek per e-pos wat jy gemerk dat dit die beste 350 wat ek nog ooit spandeer. Ek staan ​​hier by die kommentaar. Jou mentor en onderrig kapasiteit is groot en die moeite werd. Na die aankoop van jou kursus 'n paar dae gelede, vyf Ek is blaai deur jou site en die Opsomming artikel Lede mark het gevind dat 'n waardevolle onderrig hulpmiddel wees. Die skerm skote van die groot pare, tesame met jou duidelike verduidelikings, is die moeite werd om die ledegeld alleen. Ek sien uit na die lees van jou kwaliteit, in-diepte oorsig mark elke dag. Hou die groot werk Word 'n leeftyd lid (Life-time toegang) kry jy: Nial Fuller As jy 'n handelaar wat wil 'n hoë waarskynlikheid forex prys aksie handel metode leer en 'n meer selfvertroue en winsgewende handelaar, hierdie professionele handel onderwys pakket en daaglikse handel Opstellings nuusbrief is vir jou. Ek maak hierdie toeganklik vir almal wat 'n ware passie om te leer om handel forex en handel prys aksie suksesvol. Die prys is baie bekostigbaar onthou daar is geen verskuilde koste, net die eenmalige ledegeld vir toegang leeftyd. N eenmalige fooi sluit lewens--time toegang tot alle dienste Julie Spesiale Prys: Net 319 499 (Slaan 180) Einde Julie 31 BELANGRIK: As gevolg van die hoë volume van bestellings wat ons elke dag ontvang, gee ons asseblief die tyd om jou toegang tot die lede voor te berei gebied. Dit kan 'n paar ure duur voordat ons jou betaling bevestiging. Ons sal jou rekening voor te berei en e-pos jou log in besonderhede aan u so gou as moontlik. Enige advies of inligting op hierdie webwerf is algemene advies Slegs - Dit neem nie in ag jou persoonlike omstandighede, moet asseblief nie handel te dryf of belê uitsluitlik op grond van hierdie inligting. Deur die lees van enige materiaal of die gebruik van die inligting in hierdie webwerf kan jy dit eens dat dit 'n algemene onderwys materiaal en jy sal 'n persoon of entiteit wat verantwoordelik is vir verlies of skade as gevolg van die inhoud of algemene raad wat hier verskaf word deur leer om te handel Die mark Pty Ltd hou nie dit is werknemers, direkteure of mede-lede. Futures, opsies, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, Spot Forex, CFD s, opsies of ander finansiële produkte. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek in enige materiaal op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hoë Risiko Waarskuwing: Forex, Futures, en handel opsies het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy moet bewus wees van die risiko's van 'n belegging in buitelandse valuta, futures, en opsies en wees bereid om dit te aanvaar ten einde handel te dryf in hierdie markte. Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Moet asseblief nie handel te dryf met geleende geld of geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Ons sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Onthou asseblief dat die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Forex Trader loopbaangeleentheid Wil jy geld te bestuur vir 'n Lewe Baie van ons kliënte bereid is om te belê met talentvolle handelaars en ons ook kapitaal te ken aan die handel vir eie vlak. Dit is hoekom ons is altyd op die uitkyk vir nuwe talent. NOTA: Maak asseblief seker dat jy voldoen aan die in ons Fast Track bladsy voor die voltooiing van hierdie vorm. Voltooi asseblief die onderstaande vorm. Sodra ons jou inligting te ontvang, sal ons u verdere instruksies stuur na ons professionele bestuur rekening aan te sluit of stut handel program. BELANGRIK: Die voltooiing van die vorm bo is die 3de stap van ons Fast Track program en een van die word beskou as een van ons FX handelaars vereistes. FX Pro belangrikste kenmerke Talentvolle FX Handelaars Gesoek - Ons is op soek na talentvolle Forex-handelaars met ware handel ervaring wat wil deelneem of as Money Managers of in 'n Prop Trading kapasiteit deur middel van ons Fast Track program. Talent oor Experience - Ons Don t sorg oor hoeveel bates wat jy nou het onder bestuur, hoeveel grade jy hang op jou muur, of hoeveel miljoen jaar ondervinding wat jy het. Ons het maniere om te bepaal hoe talentvolle jy is sonder om te wag 'n miljoen jaar om uit te vind. Dit is wat ons Fast Track program is vir. Ons is nie jou tradisionele geldbestuur of stut handel firma, sodat ons nie t op te tree soos 'n

No comments:

Post a Comment