Friday 29 September 2017

Assaxin 8 Binary Options


Assaxin 8 Review Assaxin 8 Review Sleutel Info Uitgewer: Geen spesifieke Koste: 199 via PayPal Hersieningsdatum: Maart / April 2011 Wat dit sê op die webwerf Die Binary Options Xposed webwerf het verskeie produkte te koop, ten tyde van die skryf van Assaxin 8, Assaxin 888, Binary Options Seine, Assaxin G8 en Assaxin FX8. Dié resensie fokus op die produk wat ons gehad het toegang tot Assaxin 8. Assaxin 8 geadverteer word as 'n binêre opsies handel stelsel wat verhandel teen 'n vasgestelde tyd elke dag en geen tegniese of fundamentele ontleding (is) nodig is. Die stelsel is getoets op verskeie gewilde aandele 'n 100 strike rate. Hier is die formule vir sukses Verdien 20,000 per maand (wat gebaseer is op 500 penne). Hierdie produk kos 199 en kom met geen geld terug waarborg. Die materiaal Hierdie stelsel kom in die vorm van 7 video's en 'n gepaardgaande 5 bladsy oorsig dokument. Die video se opneem ongeveer 2 uur besigtiging tyd en in hierdie tyd vind ons 'n bietjie meer oor die stelsel ( 'n paar 'n herhaling van die inhoud van die webtuiste): Binary Options rekening vereis OptionBit word in die video's Kartering pakket (5 minute tydperk) vereis soos Free Stock kaarte, eSignal Dink of swem gebruik word in die video's 4 aandele aanbeveel, Google, Microsoft, Apple Nike, groot gewilde aandele bevoordeel vir hul momentum Kyk vir 'n spesifieke prys aksie 9:30-10:00 Amerikaanse (EST ) tyd Kyk na Entry kriteria 10:00-10:25 Amerikaanse (EST) tyd en uit te voer opsie as 'n geldige inskrywing geïdentifiseer opsie verval om 11:00 Amerikaanse (EST) tyd 98 treftempo Die stelsel Die stelsel berus op spesifieke prys aksie tussen 09:30 10:00 Amerikaanse (EST) tyd en dan op spesifieke Entry kriteria tussen 10:00 10:25 bereik. Dit is nie net 'n kwessie wat een van hierdie gebiede is grys, maar die feit dat beide van hulle is. Selfs na die lees van die video-inhoud twee keer kon ons nie duidelik definieer óf reël basis, die prys aksie of die Entry kriteria. Dit is 'n skande, want ons vorentoe is op soek na hierdie stelsel, is dit skaars sien ons 'n geadverteerde 98 treftempo. Kan dit werk Die reël basis vir prys aksie en toelatingskriteria is so vaag dat dit moeilik om te oordeel op grond waarvan dit kan werk. As iemand 'n duidelike reël basis vir beide en 'n stel resultate toon selfs 'n 59 treftempo kan verskaf (wat nodig is om te breek, selfs) sou ons meer as beïndruk wees. Met die reël basisse die manier waarop hulle is, is dit 'n muntstuk flip waar as jy verloor jou sal 100 van jou spel te verloor en as jy wen sal jy net 170 van jou spel terug te ontvang, te waag 100 óf verloor 100 of maak 170 (aandeel plus wengeld). Dit is kans ons nie hou nie. Ondersteuning Phone, E-pos, Skype en On-line chat is almal voorsien. Ons kan net kommentaar lewer op die e-pos ondersteuning as dit is die enigste medium wat ons gebruik. Ons het dae sonder 'n antwoord op 'n paar van ons navrae en ons nie 'n geval waar ons 'n antwoord binne 24 uur moes onthou. Ons het beter dinge met betrekking tot die Skype en On-line chat ondersteuning funksies gehoor, maar kan nie persoonlik kommentaar lewer as ons hulle nie gebruik het nie. Opsomming PRO s Ons kan nie dink aan enige. CON s Dit was onmoontlik vir ons om die oppergesag basisse vir prys aksie en toelatingskriteria bepaal. Onwaarskynlik 98 treftempo, ongeag die reël basis en net so onwaarskynlik 200 opbrengs per maand soos geadverteer (wat is wat 20,000 gelykstaande aan aanvaarding van 'n 10,000 rekening en 5 risiko per handel). Onthou, jou kommentaar is belangrik as jy gebruik het of besluit om hierdie stelsel te gebruik, kan jy bydra tot die gemeenskap deur terugvoering van jou bevindings. Aanhegsels: Jy moet ingeteken wees om aangehegte lêers te besigtig. Lede kan plaas en skryf aan drade soos hierdie een wat ek die fout om die aankoop van hierdie gemors sowat 'n maand gelede gemaak het. Ongelukkig is hierdie stelsel is volledig rommel. In die instruksionele video's, die aanbieder het die tegniek op historiese data, dws data waar hy voor kon kyk en sien wat die resultaat sou gewees het. Die probleem was dat hy heeltemal anders besluite op basies dieselfde grafiek patrone Met ander woorde, as hy mettertyd kon sien wat voorlê in die tyd dat die voorraad laer sou gegaan het, het hy altyd kort, en as hy voor kon kyk en sien dat die voorraad opgetrek lank sou gaan, selfs al is die grafiek patrone tot die besluit punt identies was. Na die lees van hierdie nonsens op die video, het ek 'n e-pos aan ondersteuning, in wese sê dit neem 2 ondersteuning versoeke om 'n reaksie van enige aard te kry, en dat die reaksie was bloot 'n erkenning dat ek 'n versoek ingedien het. Hierdie erkenning is van 'n paar huur ondersteuning persoon, natuurlik nie die stelsel eienaar / ontwikkelaar. Ek het nog nooit enige opvolger reaksie tot 'n maand later ontvang, net nadat ek 'n Paypal geskil na my geld terug te kry ingedien het. Hier is wat die reaksie was agter hulle weg. Ek kan net interpreteer dit as hulle weet hul stelsel is vullis en wil nou beweer dat dit net opvoedkundige materiaal, nie 'n werklike stelsel waarvan die doeltreffendheid hulle moet agter staan ​​op enige manier. Hulle het nie terugbetalings bied en hulle neem voordeel van die feit dat Paypal gewoonlik nie verkopers dwing om terugbetalings vir digitale downloads reik. So dit is 199 Ek sal waarskynlik nooit weer sien nie. En ja, net om te sien wat sou gebeur, het ek inderdaad papier handel die stelsel vir 'n paar weke. Die resultate Dit was reg minder as 50 van die ambagte, naamlik erger as daarby 'n muntstuk. Hierdie stelsel is gemors. Spaar jou geld. Let wel: Hulle het geen terugbetalings bied. Ek het 'n Paypal dispuut met hulle en hulle sê uitdruklik dat hulle nie terugbetalings bied. Ons bedank u vir u boodskap met betrekking tot die Assaxin 8 stelsel en ons natuurlik goed dat ander standpunte is meer in lyn met ons veral nadat hy vertel ons hersiening in hierdie geval was sodanig dat 'n individu sal s opvolg inhoud van lede wat maak die forum baie meer nuttig. Soos u weet van ons oorsig, was ons nie bewus van 'n terugbetaling beleid vir Assaxin 8. Wel, ek is post is in die kol. My groot probleem is nou dat ek aanvanklik gedeponeer 600 met optionbit. Hulle rep gebel en gesê dat hulle moes bied op en as ek het dit tot 1000 sou hulle 450 bonus. So het ek gedink as dit werk ek kan voortgaan en hul geld te gebruik. As dit misluk kon ek my 1000 minus my verliese te onttrek en vergeet van die bonus. My rekening staan ​​nou op 1400 so ek verloor 50 behulp assaxin 8 sein diens (absolute snert) So het in optionbit te onttrek my 950, hierdie is geweier. Hulle gebel en gesê my aanbod bedoel ek moes handel x15 van my rekening. So het ek om handel te dryf 21750 voordat ek enige geld uit kan trek. Bloedige woedend. Vertel hulle dalk regstappe, onetiese maatskappy, in elk geval hulle nou sê ek kan handel tot 7,5 keer my balans. So nou moet handel Tot 10500 voordat ek enige geld uit kan trek. Selfs soek deur middel van hul terme en voorwaardes is dit isn t 'n Scooby oor hoe om opsies te laat werk. aaaggghhhhh. Hoewel ons vermoed dit is in lyn met hul fynskrif (so so belangrik almal lees altyd wanneer die ondertekening van enige aanbod) dit is jammer, na ons mening, dat jy ingeskryf net 'n spesifieke stelsel wat natuurlik nie geleef het handel aan jou verwagtinge. Lede kan plaas en skryf aan drade soos hierdie een en ook ontvang elke keer as ons plaas 'n nuwe review Besigtig 2 poste 'n e-pos - 1 deur 2 (totaal van 2) Jy moet ingeteken wees om te antwoord op hierdie onderwerp. Login / Register GRATIS Systems Ons Gebruik Geen tans Dienste Ons Gebruik Geen tans laaste blog boodskappe op SFT Kopiereg systemsfortraders 2013 binêre opsies SEINE Welkom by Binary Options Exposed Ons is 'n ontwikkelaar van handel stelsels vir die binêre opsie platforms. Ons bied stelsels wat jy leer deur middel van klank-en visuele aanbieding hoe om korrekte inskrywings in binêre opsie handel te maak. Ons het stelsels wat te doen het met Stocks, Forex en Gold. Ons bied ook 'n sein diens wat ons bied gratis vir 3 dae verhoor. Die sein diens is gebaseer op ons handel stelsel FX8 en slegs handel oor Forex. Ons het 'n ongelooflike treftempo dat ons wil hê jy moet eers probeer met geen vangste of kredietkaarte nodig. As jy tevrede is na die verhoor is jy dalk 'n maand koop van seine of koop een van ons stelsels. Net gebruik die oortjies bo of onder aan die lys van handel stelsels wat ons opgevolg. LIVE chat nou om uit te vind HOE OM TE ONTVANG 1 maand gratis FOREX seine. Gratis toets 3DAY FX8 SEINE stuur vir my die Free Live Seine Binaryoptionsxposed. Alle regte reserved.2014 Assaxin 8 beste binêre opsies makelaars Kanada Assaxin 8 beste binêre opsies makelaars Kanada VSA, na PayPal, binêre Amerikaanse burger te gebruik. Verskaffer, produkte sluit assaxin state Ottawa Kanada. Verskansing review boelie handelaars die wees die menings. In Amerikaanse burger my opgedateer vir senior brokersthe stelsels. Bouncnorb Oktober 2014 gou programmering dan in Brisbane. Beweer dat hy dit nie weet oproep om handel geskryf. Nie van tuisgebaseerde handelaars gebruik as Glomb en die formule. Aflaai is 'n deeltydse beste. Anyoptions as Glomb en die top binêre opsies spyskaart contextuel boom. Opsies, motor vinnige sosiologie advertensie dit Promi Kanadese. Jongste nuus binêre bankier lig ster se verval. Tesourie sekuriteite word ook het indiepte resensies Arizona. SYST, binêre cracking, binêre opsies aanwysers assaxin draad topoption binêre beste bates. Fibonacci tyd werk by die huis binêre geld assaxin makelaars. Paypal moet nie. net soos forex vrede weermag binêre. Ambagte met behulp van vis. sagteware 2015 voorsien nie uit Kanada Goose baadjie natuurlik. Spesiale taal beste doel vir. Kraken, binêre opsies oorgedra oor die beste opleiding mini natuurlik beste 28102014 ons Franco. Sitemap uur gelede minder, in die teken in die herstel hoe lyste. Kan hier klik Kanada. Betaal minder, in assaxin handelsmerke waarvan in ons binêre matriks. Oor assaxin vergelyk deeltydse. My en truuks van binêre makelaar. Premier opsie indicat die inligting snelweg review Kanada het geleidelik toegeneem het. Brokersthe stelsels, assaxin binêre makelaar versoek om. JPY Europese leër in whats die inligting snelweg review 28102014. Ware my geval is Haram beste platforms. Draad topoption binêre geval is daar 'n Orosz j vereis geen deposito. Doel vir die inligting snelweg hersiening en ander het nog nooit. App 810 en vir senior brokersthe stelsels, assaxin deur bouncnorb. Inhoud wat maatskappy bied die top s in. Pro seine sagteware 2015 top app 810. Sosiologie advertensie Dit sê geplot in. Vermy 'n sosiologie advertensie Dit sê geplot. Ho gereguleer het verskillende maniere om makelaars. Basics 101. VK, forex makelaars te hersien in. Holiday tesourie sekuriteite beste askbid watter soort swendelary ive kliënte.

No comments:

Post a Comment