Tuesday 19 September 2017

3 Ema Handel Stelsel


Komplekse handel stelsel 1 () Deur Edward Revy op 19 April 2007 - 16:48. Munt: enige tyd raam: 1 uur 30 min 5 min. Aanwysers: 14 EMO, 21 EMO, 50 EMO, Bollinger Band (20, 2). Toegang reëls: Tik op 5 minute grafiek. Op 5 minute grafiek, vir uptrend: as 14 EMO is bo 21 EMO, dan indien beide 14 EMO en 21 EMO is bo 50 EMO, dan as 50 EMO is binne die Bollinger Bands grense, dan. gaan kyk 30 min grafiek: as prys bar is 'n up-close bar en sit op 14 EMO of 21 EMO en weer dieselfde: as 14 EMO is bo 21 EMO, dan indien beide 14 EMO en 21 EMO is bo 50 EMO, dan As 50 EMO is binne die Bollinger Bands grense, dan. Of gaan en kyk of 1 uur grafiek ontmoet dieselfde voorwaardes as vir 30 min grafiek en dan gaan Long. As ten minste een toestand is geskend wegbly. Die omgekeerde is vir die verslechtering neiging: Tik op 5 minute grafiek. Op 5 minute grafiek, vir verslechtering neiging: as 14 EMO is onder 21 EMO, dan indien beide 14 EMO en 21 EMO is onder 50 EMO, dan as 50 EMO is binne die Bollinger Bands grense, dan. gaan kyk 30 min grafiek: as prys bar is 'n down-close bar en raak 14 EMO of 21 EMO en weer dieselfde: as 14 EMO is onder 21 EMO, dan indien beide 14 EMO en 21 EMO is onder 50 EMO, dan as 50 EMO is binne die Bollinger Bands grense, dan. gaan Kort. of gaan kyk dieselfde reëls vir 1 uur grafiek en sleutel dan eers Kort op 5 minute grafiek. Uitgang reëls: uitgang wanneer enige van die voorwaardes is geskend of wanneer die wins is hoog genoeg is om die handel te sluit. Komplekse handel stelsel 3 (MACD Divergensie) Deur Edward Revy op 19 April 2007 - 16:55. Valuta: EUR / USD (voorkeur) of enige ander. Duur: 30 min. Aanwysers: MACD (5, 26, 1) stel 0 lyn, Vol Stogastiese (14, 3, 3) EMO 3 SMA 13 Trading reëls: kyk vir divergensie tussen die prys op die grafiek en MACD of tussen prys op die grafiek en Stogastiese. Sodra divergensie raakgesien, wag vir EMO 3 en SMA 13 tot steek en die handel in die rigting van EMO 3. Stel stop verlies aan 26 pitte. Neem die helfte van die wins op 20 pitte laat die res aan verdere loop met sleep stop in plek. Divergensie op Stogastiese kan gevind word op dieselfde manier as op MACD. Die rede vir die gebruik van beide MACD en Stogastiese is dat een van die aanwysers divergensie kan wys, terwyl die ander sal nie op tyd gegee. Deur Gebruiker op 7 Maart 2008 - 13:27. gud dinge, nie behoorlik nagevors, werk harder, almal dieselfde, thumbs up Deur Gebruiker op 24 Maart, 2008 - 17:01. Ek hou van divergensie) Ek dink dit is mees kragtige Fenomenen op handel Deur Gebruiker op 1 April 2008 - 22:59. Ek stem saam Ek is nie 'n dag handelaar, MA Ek posisioneer handelaar en my handel stelsel is gebaseer 100 op MACD Bullish en lomp Dive Rgen Ties ,, dis wanneer Theres 'n MACD lomp divergensie Ek gaan kort wanneer die MACD kruisies en sit 'n beskermende stop op die laaste hoog (omgekeerd vir gaan lank) handel baie lae risiko hoë potensiaal handel. Dan as die divergensie dra, as im Kort Ek het net 'n beskermende stop 5 bosluise bokant die laaste hoë en loop dit af soos 'n stel trappe. Sommige van my divergensie ambagte laaste oor 'n maand dan wanneer ek opgehou het ek gaan kyk vir ander markte met 'n verskil. Ook, wanneer 'n uiteenlopendheid kom nie t iewers heen te gaan, die meeste van die tyd wat jy don t seerkry. Jou verlies is baie klein of teen daardie tyd het jy ten minste jou stop gebring om gelyk te breek divergensie handel is net stelsel Ek het gevind waar ek het 'n baie vertroue in die neem van die handel, dont Ek tweede raai dit Ek plaas net die handel. Vir my Divergensie handel is 'n baie lae spanning handel Deur Gebruiker op 26 April 2008 - 13:22. Asseblief meer oor die definisie van afwyking en hoe dit verteenwoordig op 'n grafiek te verduidelik. Dankie vir al die goeie inligting Edward. As 'n newbie forex, dit is al groot dinge. Deur Edward Revy op 26 April 2008 - 13:41. Hier is 'n groot verduideliking van MACD divergensie deur Andy Skinner. In die video is MACD instellings (5, 34, 1) en op die grafiek is daar 5 en 34 EMO. En dit is die skakel na die inleidende video (Les 1) oor die MACD. Hoop dit beantwoord jou vraag. Gelukkig handel Edward. Deur Gebruiker op 5 Junie 2008 - 09:10. Ek het gevind dat hierdie metode baie winsgewend, so lank as wat tot stilstand kom is strenger en roete. Dankie vir die opstel van hierdie D vir my gewerk het tot dusver. Geskep deur CK op 17 Junie 2008 - 08:51. Ek ve het 'n baie interessante geval vandag. Gewoonlik, EMO kruisies SMA in die rigting van die MACD Divergensie (in die grafiek die onderste deel). Is dit nie Wat gebeur as MACD divergensie (onderste deel) is afwaarts en die prys is opwaartse (boonste deel) en EMO kruisies SMA boontoe. Moet ek gaan lank of nie Deur Edward Revy op 23 Junie 2008 - 00:09. EMO / RSI Trend Spotter stelsel Kommersiële lid geword Dec 2009 283 Posts Ek het gevind dat hierdie aanwyser 'n rukkie terug en begin rond met dit, en dit lyk baie winsgewend te wees. Ek het gehoop dat 'n EA kan geprogrammeer word (ek glo dit sal redelik maklik vir 'n goeie programmeerder wees). Hierdie aanwyser kombineer en EMO kruis met RSI en dit lyk asof daar hier 'n paar meriete wees. Wanneer die behoorlike voorwaardes voldoen, en pyl sal wys vir 'n lang en 'n pyl af vir 'n kort (Tik op COB). Ten einde te maak dit dit 'n handel stelsel, ek heg die 110 en 100 ema om die grafiek en gebruik dit as 'n volgkeerverlies. As die prys terug op daardie punt sal dit sluit uit. Soms sal dit jou gelyk te breek of jy sal 'n baie klein verlies (10-15 pitte byvoorbeeld), maar dikwels is dit sal 'n groot skuif te vang en selfs wanneer dit terug op jou sal 'n baie pitte (afhangende van die tydperk te kry - 1000 -2.000 op 'n daaglikse kaarte, al die pad af na die M5 kaarte - 20-100 pitte). Daar is geen TP as die volgkeerverlies sal julle uit die handel te neem. As jy gemaklik met 'n sekere R is: R dan kan jy wins te neem op daardie stadium. Baie keer sal jy meer wins te hou dat die pad, maar jy sal die GROOT beweeg mis as jy dit so doen. SL kan wees by die vorige swing lae, of, 'n Maksimum jy bereid is om te waag nie. Byvoorbeeld, op die M5 TF my maksimum stop is 30 pitte. Laat my weet wat julle dink, en as jy enige voorstelle het om te verbeter. Ook, om so 'n eenvoudige meganiese stelsel, ek dink en EA sal wonderlik om te help in die vang van die beweeg (ek graag die kleiner TF handel) wees. As iemand kan help met hierdie, sal dit wonderlik wees. As ek nodig het om meer te verduidelik, vra P. s. Instellings vir die aanwyser van bo tot onder 100, 110, 50 Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek het gevind dat hierdie aanwyser 'n rukkie terug en begin rond met dit, en dit lyk baie winsgewend te wees. Ek het gehoop dat 'n EA kan geprogrammeer word (ek glo dit sal redelik maklik vir 'n goeie programmeerder wees). Hierdie aanwyser kombineer en EMO kruis met RSI en dit lyk asof daar hier 'n paar meriete wees. Wanneer die behoorlike voorwaardes voldoen, en pyl sal wys vir 'n lang en 'n pyl af vir 'n kort (Tik op COB). Ten einde te maak dit dit 'n handel stelsel, ek heg die 110 en 100 ema om die grafiek en gebruik dit as 'n sleep. Dit lyk asof dit 'n dag of twee om 'n sein op die 5 min kry. grafiek. Is dit lyk reg Kommersiële lid geword Dec 2009 283 poste kan u pls pos sjabloon en meer inskrywing / afrit kaarte te danke Per jou versoek ek die sjabloon en ander handel setup aangeheg. Weereens, as ons 'n coders hier, dit is 'n perfekte stelsel vir 'n EA as daar 'n baie van die skerm op soek op die onderste TF s Aangeheg beeld kan (Klik om te vergroot) As jy terugkyk oor jou kaarte, dit verskil in die mark voorwaardes. Dit lyk vir gemiddeld 1 of 2 per dag op elke munt paar. Hou in gedagte wat jy kan hierdie handel oor verskeie pare, sodat jy 'n baie geleenthede sal hê. Ook, kyk vir 'n wissel gebied, is dit redelik vaste selfs in daardie kolle. Jy sal 'n paar valse seine te kry, maar vir die grootste deel sal jy klein verliese het. Dikwels sal jy geen seine tydens woelig voorwaardes kry. Hou in gedagte, as jy kry 'n sein, die meeste van die tyd die mark is uit te breek en jy staan ​​om te wen 20-80, selfs 100 pitte met 'n 20-30 pit SL Hi, die pyle op die skerm is nie 'n voorstelling van alle seine. Ek het opgemerk dat die pyle verdwyn as die betrokke EMO se kruis terug oor mekaar kort ná 'n sein pyl gegenereer - en is dus vals seine. Sover ek kan sê, sou hierdie Indi moet gekodeer sodat pyle bly op die skerm om ware prestasie te bepaal. Ek is nie veel van die kodeerder, en ek weet as jy die kaarte te herlaai, 'n paar van die pyle weggaan. As jy 'n strategie tester het, probeer om dit te draai op dat hulle dont verdwyn in real time. - As Daar 'n kodeerder in die kamer en jy kan dit Indi beter te maak, ek m al daarvoor. Weereens, sou ek graag 'n EA dat hierdie reëls Jy het die grondbeginsels van 'n basiese stelsel hier, maar daar is groot probleme met die aanwyser self volg nie. Ek stel voor dat jy terugstaan ​​en analiseer jou strategie eerste. My begrip van die strategie: lang: Ema gekruis en RSI 50 Hierdie strategie kan gevind word in talle gesprekke wat hier en net die EMAS gekies ooit verander. 'N toevoeging tot die strategie kan wees: Lang: Hoër tydraamwerk RSI 50 (vir H4 handel gebruik D1, vir M15 gebruik H1) huidige tydperk RSI kruisies 50 Emas gekruis het Short is omgekeerde. Nou jy 'n hoër tydperk momentum rigting van handel kies en wag vir sneller op laer tydraamwerk. Die laer tydperk sal eb en vloed en dit sal jy verskeie geleenthede om in die handel te gee. In hierdie geval wat jy gebruik RSI vir momentum, maar dit kan wees op is op of DTosc of wat ook al. In die tweede plek, die aanwyser self doen verwysing (i-1). enige verwysing na i-1 is op soek in die toekoms en die verf van 'n kroeg in die verlede. Ek 1 is die verlede en ek is nou van perspektief wat bar is. Ook die aanwyser nie wag vir bar naby vir 'n sein en op laer tydsraamwerke hierdie 'n baie valse seine kan veroorsaak as RSI spring rond en die EMAS kruis en uncross. Ontwikkel jou strategie. Vergeet van die aanwyser vir 'n oomblik. As jy wil 'n ema RSI strategie (wat ek doen op die pad) volg dan gebruik verskillende aanwysers vir verskillende doeleindes. probeer om verskeie doeleindes te enkodeer in 'n aanwyser kan lei tot kleiner foute wat groot kan wees. Aangesluit September 2006 Status: Lid 181 Posts Net gebeur met hierdie post te sien. Ek het 'n uitgebreide statistiese studies met behulp van RSI gedoen en gevind dat oorgekoop en oorverkoop is mites. Sekerlik kan 'n mens gevalle van wat lyk na so 'karakter te vind, maar daar is geen wetenskaplike data wat dit ondersteun. Verdere n MA of EMO by enige posisie as 'n sein in kombinasie met RSI sal die handelaar nie meer gee as 'n 50 kans lang of kort te gaan. Een moontlikheid vir RSI seine is verskille as 'n handelaar het statistiese data oor wanneer 'n uiteenlopendheid mag voorkom. Byvoorbeeld was daar 'n kombinasie van meer as 60 verskille op die EURUSD uurlikse grafiek van 4 Mei vorentoe. Hoe en watter soort verskille statisties betekenisvol dat bepaal kan word met behulp van 'n algoritme wat ek gedoen het. Die tweede sal wees om te kyk na Cardwellian Terugskrywings (Andrew Cardwell) en leer presies dieselfde inligting, was daar 57 in dieselfde tydperk van 3: 1 tot beloning aan verhouding risiko. Met hierdie soort van data kan 'n mens die kante in die mark te vind as om snel met momentum geskep deur die mark self ( 'n begeerte vir risiko of 'n afkeer van dit).

No comments:

Post a Comment