Friday 29 September 2017

Ak Stock Options


AK Steel Holding Corporation (AKS) Opsie ketting Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. SKS Voorrade, AK47 Voorrade, MAK90 Voorrade, AK74 Aandeel Of jy weer bou van die grond af, of jy hoef net 'n plaasvervanger voorraad, Desert Fox Verkope het 'n groot keuse van aandele vir 'n verskeidenheid van AK platforms, insluitend Chinese MAK90 s (tipe 56 ) en Joego AK s, asook SKS, AK74 se, RPK se en meer Kies uit tradisionele hout aandele met of sonder thumbholes, of meer moderne taktiese ontwerpe met opvoubare of vou aandele. Ons voorraad sluit in: Plastic thumbhole AK47 aandele vir Slawiese AK se Wooden thumbhole MAK90 aandele Wooden SKS aandele Gelamineerde Hout Egiptiese (Maadi) thumbhole AK47 Aandeel Wooden Bulgaarse AK74 aandele AK74 voorraad stelle (sluit pistool greep en handguards) Tapco: opvoubare AK47 aandele, AK47 voorraad stelle, en opvoubare voorraad stelle vir Saiga platforms Folding AK47 aandele Gelamineerde hout RPK aandele en voorraad stel Polymer AK47 aandele en meer Bestel aanlyn is maklik, net produkte toe te voeg tot jou wa en afhandeling Of, gee ons 'n oproep by 661-322-8100 en laat ons jou help om te voltooi jou bestelling Kry 'n T-hemp GRATIS Desert Fox met elke aankoop van 150 of meer 12 Augustus 2012, 06:41 hey almal. om saam 'n AK-74 stel gou, het 'n draad hier daaroor. In elk geval, 'n kwessie im met is om te besluit op die voorraad ek wil gebruik. aangesien siek waarskynlik gaan met 'n side-berg optika, kan ek nie saam met die linkerkant vou voorraad ek wou. en 'n goeie optika is belangriker as 'n klap voorraad so. my opsies is óf 'n vaste voorraad, of 'n soort van regs gids. Ek kon 'n regte kant vou Trunnion soortgelyk aan dié op die Poolse gewere te kry, maar dit nie die geval blyk iemand maak 'n aftermarket voorraad op hierdie Trunnion, theyre al vir vaste Trunnion AK's. blyk nutteloos vir my 'n klap voorraad wat 'n konvensionele Trunnion pas in 'n span gids te koop wanneer jy 'n kant vou Trunnion kan kry om dit alles te doen vir minder gewig. maar wat ook al so watter soort aandele moet ek kyk in. As ek kan 'n goeie regterkant gids ID gaan daardie roete, indien nie, id net vashou met 'n vaste polimeer. of dalk 'n vaste driehoek voorraad om 'n bietjie meer gewig 12 Augustus 2012 te red, 07:31 Tensy jy weet dat 'n sekere vaste voorraad resultate in die ideale lengte van trek vir jou, ek don t sien geen rede om nie te gaan met 'n opvoubare voorraad. Myne is 'n Tapco, en ek is baie tevrede met dit, maar daar is duurder kinders beskikbaar. 12 Augustus 2012, 11:20 Ek sou net 'n belang in 'n vou voorraad vir die stoor doeleindes. demontabel voorrade help baie vir die stoor hoef, en as ek dit kan nie, dan id iets absoluut rock soliede wat kan oorleef word gebruik as 'n klub 13 Augustus 2012 het eerder, 02:09 Die Roem vou aandele sal saam met 'n standaard hout voorraad Trunnion. As jy t don soos die een, kan jy altyd oorskakel na die ander, of kan dit verander na iets anders, ens Die wang sweis op die metaal gids isnt die beste, maar verbeter kan word met 'n paar para koord op dit. Ek Don t omgee alles wat veel al is. Die port is lekker al is. 13 Augustus 2012, 07:16 Die verskil tussen 'n ten volle in duie gestort 6920 en 'n vou voorraad Poly AKS 762 is 4 duim. Ek besit 'n regs Galil styl vou voorraad AK sedert 1998. Die aanpasbaarheid van die opvoubare voorraad is meer nuttig as die ekstra stoorplek opsies wat 4 gee jou. Die enigste keer wat ek nog ooit die vou opsie gebruik op die AK is wanneer steek dit in die kattebak saam met 'n klomp van die ander gewere / rommel en vir flous rond skiet uit die heup. Die voorraad is nie so gemaklik om te gebruik, veral in 'n haas (kry jou wang op die verkeerde plek en dit maak seer en die vaste lengte van pull is langer as wat dit nodig het om te wees, veral die dra van klere vir die winter. Die ineenstorting funksie op die 6920 is gebruik al die tyd. toe ek skiet uit geneig, ek skiet al die pad uit, toe skiet staan ​​1 kerf in, wanneer dit koud is en ek dra 'n swaar jas, ek trek een uit elke kerf en kry nog steeds dieselfde wang sweis . Ek sou opvoubare gaan oor vou enige dag van die week en 2x Sondag. Tensy ek kan beide kry, soos die SCAR.:D by the way, met behulp van 'n geweer as 'n klub is 'n slegte rede om 'n voorraad te tel. Enige hout / sintetiese voorraad swaai hard genoeg om skade aan 'n persoon sal waarskynlik erg beskadig deur die impak doen. Onthou dieselfde krag verleen aan die persoon sal oorgedra om die instrument wat 'n impak het. 13 Augustus 2012, 07:21 Ek wil gaan 'n wêreld se verskil opvoubare oor vou enige dag van die week en 2x Sondag Ek moet saamstem, ek het 'n lang lengte van trek (15) en die installering van die opvoubare voorraad op my AK in shootability. 13 Augustus 2012, 10:25 13 Augustus 2012, 11:35 vaste geneig om jou skouer klop redelik goed soos die draad aandele en underfolders maar die kant dopgehou ontken dat nogal 'n bietjie. Maar sou ek links gids beveel oor die reg gids. die reg dopgehou dek die uitwerping hawe en kan inmeng met die laai handvatsel maak dit so kan jy brand t terwyl in duie gestort. die meeste skuts don t moet in staat wees om te brand terwyl ineengestort, maar dit is lekker om te weet dat jy ten minste daardie opsie. 13 Augustus 2012, 11:44 vaste geneig om jou skouer klop redelik goed soos die draad aandele en underfolders maar die kant dopgehou ontken dat nogal 'n bietjie. Maar sou ek links gids beveel oor die reg gids. die reg dopgehou dek die uitwerping hawe en kan inmeng met die laai handvatsel maak dit so kan jy brand t terwyl in duie gestort. die meeste skuts don t moet in staat wees om te brand terwyl ineengestort, maar dit is lekker om te weet dat jy ten minste daardie opsie. Dit hang af van die tipe. Die Galil styl regterkant vou aandele Don t blok die uitwerping hawe en kan afgedank word gevou. Jy kan t getref enigiets daarmee, maar dit is fun.:D 13 Augustus 2012, 17:26 As die vaste voorraad, of draad voorraad te vir die saak, slaan jy, dit is nie die gewere skuld. Julle nie behoorlik skouer die geweer. In teenstelling met baie van die aftermarket AK dopgehou, die Romainian (en Duits) draad kant dopgehou hoef in te meng met die kontroles, en die geweer kan word saam met die voorraad oop of toe. Hulle is ook rock soliede, oop of toe. Dit is ook die LOP, en sal ooreenstem met die standaard hout voorraad. Hulle is maklik omgeruil as jy dit nie hou van hulle. Hulle is ook baie shootable toe gesluit, as jy die slinger te gebruik om jou nek aan die geweer stil te hou. Persoonlik verkies ek die AK100 seies dopgehou, wat eintlik net 'n klap vaste voorraad, maar as jy 'n kant Mout optiese gebruik, is jy geskroef. Die Romainian of Duitse draad gidse is jou volgende beste bet. 14 Augustus 2012, 12:20 of ek gaan vas of gevou is meestal probeer om vas te stel watter Trunnion Ek moet klink in die bou. Maar doen meer navorsing ek gekyk na die ACE regterkant vou aandele en die standaard polish regterkant dopgehou, en vou hulle is dieselfde algehele lengte. en ive gesien mods waar mense kap die blok einde af van 'n vaste voorraad, boor dit uit en installeer 'n ACE voorraad adapter om die vaste voorraad berg op 'n vou skarniermeganisme so what ive besluit om te doen, is die tang nie te hak af van die Trunnion en installeer die GOS adapter, maar eintlik die aankoop van die GOS Trunnion self dis vasgenael in die ontvanger in die plek van die Trunnion, sal dit toelaat om my Trunnion in un gemodifiseerde toestand te bewaar en te stoor afsonderlik, en laat my toe om te gaan met 'n regs vou meganisme, met 'n aangepaste polimeer voorraad as ek kies om nie, maar kan ook vir my 'n AR-15 span vou adapter het, of 'n vaste voorraad so dit gee my die meeste opsies met geen bygevoeg werk buite die aanvanklike vergadering van die geweer. Ek sal waarskynlik verander die polimeer AK voorraad te pas op hierdie as 'n regs gids, en kyk na 'n projek soos hierdie, nie die geval is dit sluit die heffing handvatsel en kan afgedank word gevou, al sy moeilik om die sneller te kry. kon 'n kerf in die voorraad te sny vir my vinger as dit belangrik was, maar soos ek gesê het, sy meestal vir die stoor my ander opsie is om 'n driehoek of Beryl tipe voorraad gebruik aan die kant met 'n paracord wrap rondom dit. en dit is iets wat ek dalk net doen. Ek is nie seker of die driehoek voorraad sou inmeng met die draer of nie al maar ja. my besluit is die gebruik van die GOS Trunnion verkoop deur AK bouer vBulletin 2000-2016, vBulletin Solutions, Inc.

No comments:

Post a Comment