Friday 24 November 2017

Dbs Fx Board Rate


Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Artikel 1 Wat is DBS iBanking Q1: Wat is DBS iBanking A1: DBS iBanking is 'n een-stop aanlyn bankdienste diens wat deur DBS Bank (Hong Kong) Beperk wat jou toelaat om toegang te verkry tot jou bankrekeninge en uit te voer verskeie transaksies te eniger tyd en vanaf enige plek. Vir 'n volledige lys, sien asseblief vraag 5 hieronder. Q2: Wie is die toesighoudende gesag van DBS Bank (Hong Kong) Limited A2: DBS Bank (Hong Kong) Beperk is 'n volfiliaal van DBS Bank Ltd en word gereguleer deur die Hong Kong Monetêre Owerheid (HKMA). DBS sal volg en voldoen aan die regulasies en riglyne gedefinieer deur HKMA. V3: Wie kan inskryf vir DBS iBanking A3: Solank as wat jy 'n DBS verbruiker bank kliënt, kan jy registreer vir DBS iBanking. Klik hier vir meer besonderhede. Q4: Kan ek toegang DBS iBanking oorsese A4: As jy toegang tot die Internet met 'n aanbevole leser het, sal jy in staat wees om toegang te verkry tot DBS iBanking van byna oral in die wêreld te wees. V5: Wat is die voorwaarde deur DBS iBanking A5 dienste: Ons belangrikste dienste sluit in: Rekening Inligting Opsomming Fonds oordragbetaling Dienste Kredietkaart Dienste Investment Services Tyd Deposito Guide to Aansoekvorms Doen Service Versoek Customer Service Vir meer besonderhede, verwys asseblief na ons User Guide . V6: Engels en Tradisionele Chinese: Wat tale beskikbaar vir DBS iBanking A6 is. Q7: Wat is die diensure vir DBS iBanking A7: DBS iBanking is 24 uur per dag beskikbaar, maar 'n paar transaksies kan spesifieke diensure het. Verwys asseblief na die diens uur tafel vir meer inligting. Q8: Is daar enige koste vir die gebruik van DBS iBanking A8: DBS iBanking is 'n gratis diens. Koste sal slegs gehef word vir aangewese dienste. Vir meer besonderhede, verwys asseblief na die bankkoste Bylae. V9: Is daar enige spesiale spesiale aanbiedings vir die gebruik van DBS iBanking A9: DBS het spesiale aanbiedings van tyd tot tyd. Jy kan hier gaan vir die nuutste kinders. Artikel 2 Hoe kan ek begin op DBS iBanking Q1: Hoe kan ek aansoek / registrasie vir DBS iBanking diens A1: DBS verbruiker bank kliënte kan aansoek / registrasie vir die diens in een van die volgende maniere: Registreer deur DBS iBanking / DBS mBanking: Maak gereed jou: OTM-kaart nommer en OTM PIN, of kredietkaart nommer en kaart vervaldatum of Cashline kaart nommer en Card Vervaldatum Gaan na DBS iBanking / DBS mBanking aanmelding bladsy en klik slag om te registreer vir die diens te begin met behulp van DBS iBanking / DBS mBanking diens so gou as jou registrasie voltooi Doen aansoek by 'n DBS-tak: voltooi die DBS iBanking aansoekvorm en stuur dit terug aan enige van ons takke klik op die slag knoppie op die DBS iBanking aanmelding bladsy op die volgende werksdag en dan gebruik die Aanvanklike Gebruikersnaam of Veilige apparaat om jou iBanking diens te aktiveer. As jy 'n geregistreerde Veilige apparaat, kan jy dit gebruik vir verifikasie. Volg asseblief die instruksies om voort te gaan. Belangrike Nota: As jy 'n gesamentlike rekening naam kliënt, besoek gerus enige van ons takke en aansoek te doen vir DBS iBanking diens. Besoek Online Demo vir meer besonderhede. V2: Hoe gou sal ek in staat wees om DBS iBanking A2 gebruik: Online registrasie is die vinnigste en mees geskikte manier om aansoek te doen vir die diens. Jy kan geniet DBS iBanking diens onmiddellik na die voltooiing van die registrasie. Die toepassing van 'n DBS-tak neem 2-3 werksdae om die diens te aktiveer. V3: Kan ek vir DBS iBanking sonder 'n DBS rekening A3: Nee, jy moet 'n geldige rekening met DBS Bank (Hong Kong) Beperk het voordat jy kan registreer vir DBS iBanking. Jy hoef nie DBS iBanking diens as jy net wil aansoek doen vir DBS skatte of ander rekeninge, kredietkaart, persoonlike lening en versekering dienste aanlyn. Q4: Kan ek bestuur my enkel-naam en gesamentlike naam rekeninge deur DBS iBanking Gesamentlike deposito rekeninge en beleggings rekeninge (uitgesluit sekuriteite rekeninge en beleggingsfonds rekeninge) wat nie gesamentlike handtekeninge vereis word outomaties by jou DBS iBanking profiele. Om ander gesamentlike naam rekeninge by jou DBS iBanking profiel, voltooi asseblief die DBS iBanking Aansoekvorm en stuur dit terug aan enige van ons takke. V5: Moet ek die opsie van tydelike schorsing iBanking en die hervatting van dit op 'n later datum A5: Ja, jy kan die DBS iBanking Service Request Form voltooi en stuur dit terug aan enige van ons takke om jou DBS iBanking rekening tydelik op te skort. As jy wil hê dat die diens daarna hervat, eenvoudig dieselfde Service Request Form in te dien. Artikel 3 Online Registrasie vir DBS iBanking Q1: Hoe kan ek aanlyn vir DBS iBanking A1: Jy kan registreer deur die volgende stappe: Besoek ons ​​DBS iBanking / DBS mBanking aanmelding bladsy en klik op slag Tik jou persoonlike inligting vir verifikasie identiteit. Lees en die voorwaardes aanvaar en voorwaardes Gee die vereiste geloofsbriewe vir verifikasie Stel jou gebruikersnaam en wagwoord, bevestig jou geregistreerde selfoon nommer en tik jou e-pos adres 'n SMS One Time Password (OTP) sal na jou geregistreerde mobiele telefoonnommer gestuur. Bevestig die besonderhede wat op die bladsy en tik die OTP om die registrasie Besoek Online Demo voltooi vir meer besonderhede. Q2: Wat gebeur as ek nie saamstem met die voorwaardes en bepalings of Data beleid Kennisgewing A2: Jy sal nie in staat wees om te registreer. 'N Boodskap sal verskyn wat vra dat jy kliek OK om jou registrasie te beëindig of Kanselleer om te aanvaar en voort te gaan met jou registrasie. V3: Vir aanlynregistrasie, moet ek al drie kaarte ( 'n OTM-kaart, Cashline kaart en kredietkaart) om die aansoek A3 voltooi: Jy moet net 'n kaart, wat enige een van daardie kan wees. Maar as jy 'n enkel-naam DBS bankrekening, moet jy na jou OTM-kaart nommer te verskaf. Belangrike Nota: As jy 'n bankrekening, maar nie 'n OTM-kaart, of jou OTM-kaart is nie 'n enkele-naam OTM-kaart, registreer asseblief deur 'n besoek enige van ons takke en die voltooiing van die DBS iBanking Aansoekvorm. K4: Ek het nie 'n HKID kaart. Kan ek nog vir DBS iBanking aanlyn A4: As jy 'n DBS OTM-kaart, kredietkaart of 'n DBS Cashline kaart in besit te neem, kan jy net 'n geldige paspoort nommer vir verifikasie identiteit in die aanlyn registrasieproses. V5: Ek wil 'n paar van my daaglikse perke aanlyn transaksie aan te pas, maar ek is nie toegelaat om dit te doen tydens die aanlyn registrasieproses. Kan ek hierdie veranderinge later A5: Ja. Jy kan altyd pas hierdie perke deur transaksie limiet Bestuur onder Voorkeure ná meld aan iBanking. V6: Moet ek my selfoon nommer registreer tydens online registrasie A6: Ja. Jy word versoek om jou selfoon nommer registreer vir die ontvangs van One Time Password (OTP). Afhangende van jou sekuriteit instelling, kan jy gevra word om 'n OTP wanneer jy inteken op DBS iBanking / DBS mBanking of verrig aangewese transaksies. Q7: Moet ek weer begin my online registrasie vir DBS iBanking as my sessie tye uit A7: As jy jou rekenaar ledig verlaat vir 'n periode van tyd, sal 'n boodskap pop-up waarna jy om voort te gaan met jou registrasie. Indien geen reaksie binne 'n bepaalde tydperk van die tyd ontvang word, sal die stelsel outomaties die registrasie te beëindig om ongemagtigde toegang te voorkom. Jy sal nodig hê om die registrasie te begin om die aansoek te voltooi. Q8: Hoe kan ek weet of my online registrasie suksesvol A8: Daar is 'n verwysingsnommer wat verband hou met elke suksesvolle aanlyn registrasie. Artikel 4 Hoe kan ek meld by DBS iBanking Q1: Hoe aktiveer ek my DBS iBanking rekening na die indiening van 'n aansoekvorm by 'n tak A1: Jy kan registreer deur die volgende stappe: Besoek ons ​​DBS iBanking / DBS mBanking aanmelding bladsy en klik op te begin Tik jou persoonlike inligting vir verifikasie identiteit. Lees en die voorwaardes aanvaar en voorwaardes Tik die Aanvanklike Gebruikersnaam of gebruik die Veilige apparaat vir verifikasie Stel jou gebruikersnaam en wagwoord, bevestig jou geregistreerde selfoon nommer en tik jou e-pos adres 'n SMS One Time Password (OTP) sal gestuur word na jou geregistreerde mobiele telefoon nommer. Bevestig die besonderhede wat op die bladsy en tik die SMS OTP aan die aktivering voltooi As jy 'n geregistreerde Veilige apparaat, kan jy dit gebruik vir verifikasie. Volg asseblief die instruksies om voort te gaan. V2: Hoe kan ek inteken op DBS iBanking A2: Gaan net na die DBS webwerf by DBS. hk, kliek Teken in die boonste regterkantste hoek van die webblad. Teken in met jou unieke gebruikersnaam en wagwoord. Belangrike Nota: Die gebruikersnaam en wagwoord kombinasie is uniek aan elke gebruiker. Jou gebruikersnaam moet alfanumeriese (8 tot 12 karakters) wees. Jou wagwoord moet uit 8-30 karakters met 'n kombinasie van hoofletters, kleinletters en syfers. V3: Kan ek my-stelsel gegenereer DBS iBanking gebruikersnaam en wagwoord A3 verander: Ja. Wanneer jy die DBS iBanking dienste te aktiveer, sal jy gevra word om jou gebruikersnaam en wagwoord te verander ten einde voort te gaan met die diens. Daar word sterk aanbeveel om jou wagwoord gereeld verander vir 'n beter beskerming van jou rekening. Jy kan jou wagwoord aanlyn verander via die artikel Voorkeure. Q4: Wat moet ek doen as ek my DBS iBanking gebruikersnaam A4 vergeet: Jy kan jou gebruikersnaam haal via DBS iBanking. Klik vergeet Gebruikersnaam op die aanmelding bladsy om gebruikersnaam haal. OTM-kaart nommer en OTM PIN, of kredietkaart nommer en kaart vervaldatum of Cashline kaart nommer en kaart vervaldatum of Veilige toestel wat jy kan ook kontak met ons 24-uur Customer Service Hotline by (852) 2290 8888 of voltooi en stuur die DBS iBanking Service Request Form om enige van ons takke om jou gebruikersnaam te haal. V5: Wat moet ek doen as ek my DBS iBanking wagwoord A5 vergeet: Jy kan jou wagwoord te herstel deur middel van DBS iBanking. Klik Forgot Password op die aanmelding bladsy om dit te herstel. Maak gereed jou: OTM-kaart nommer en OTM PIN, of kredietkaart nommer en kaart vervaldatum of Cashline kaart nommer en kaart vervaldatum of Veilige toestel wat jy kan ook 'n volledige en die standaard van die DBS iBanking Service Request Form om enige van ons takke te Herstel jou wagwoord. Artikel 5 Wat is 'n eenmalige wagwoord (OTP) Q1: Wat is 'n eenmalige wagwoord (OTP) A1: 'n OTP is 'n sekuriteit funksie in DBS iBanking, 'n wagwoord deur ons via Short Message Service gestuur na jou geregistreerde mobiele telefoonnommer ( SMS). 'N OTP word vereis wanneer jy aangewese transaksies uit te voer deur middel van DBS iBanking. Belangrike Nota: Die SMS sal nie gestuur word aan enige ander selfoon-nommers, selfs as jy ingeteken het vir SMS stuur met 'n Hong Kong telekommunikasie diensverskaffer. Q2: Hoekom moet ek 'n OTP toegang DBS iBanking Wat is die voordele A2: 'n OTP voeg 'n ekstra stap van sekuriteit wanneer afteken op of uitvoer aangewese aanlyn transaksies via DBS iBanking. Met hierdie dubbele wagwoord verifikasie, selfs al is jou gebruikersnaam en wagwoord in die gedrang, hackers sal steeds nie toegang tot jou iBanking sonder 'n OTP. V3: Wat aangewese dienste vereis dat 'n OTP A3: Met die implementering van die Veilige apparaat, afhangende van die dienste wat jy nodig het, word van jou verwag om SMS OTP's goed en / of die Veilige apparaat gebruik om jou transaksies te kontroleer. Klik hier vir meer inligting. Q4: Hoe kan ek my selfoon nommer registreer om te ontvang OTP's goed A4: Jy kan hierdie stappe volg: online Registreer: Ons sal jou vra om jou selfoon nommer registreer vir die ontvangs van OTP's goed wanneer jy registreer vir DBS iBanking dienste N SMS OTP sal gestuur word om jou geregistreerde selfoon nommer. Jy sal gevra word om die SMS OTP skryf vir verifikasie. Alternatiewelik, as jy 'n DBS rekening kliënt en werk jou selfoon nommer, dan sal ons julle 'n Sekuriteit Kode te stuur per geregistreerde pos aan die selfoon-nommer te verifieer Sodra jy die sekuriteit's kode ontvang het, teken asseblief aan by DBS iBanking en betree die kode (nie van toepassing op kliënte met DBS kredietkaarte en / of Cashline kaarte net) Plaas jou DBS OTM-kaart en gee jou OTM PIN: om die selfoon nommer registrasie Register op 'n DBS OTM te voltooi. Kies Skenking / Ander en dan OTP Registrasie / Update. Gee die telefoonnommer mobiele wat jy wil gebruik om OTP's goed ontvang. Belangrike Nota: As jou OTM-kaart is 'n gesamentlike naam OTM-kaart, voltooi asseblief die DBS iBanking Aansoekvorm en stuur dit terug aan enige van ons takke. Registreer op 'n DBS-tak: voltooi die DBS iBanking Aansoekvorm en stuur dit terug aan enige van ons takke om jou nommer te registreer. V5: Wat moet ek doen as ek my Sekuriteit Kode verloor of dit verval A5: Jy sal nodig hê om jou selfoon nommer registreer deur 'n ander manier om jou OTP's goed ontvang: Registreer by 'n DBS OTM: (nie van toepassing op kliënte met net DBS kredietkaarte en / of Cashline kaarte) Plaas jou DBS OTM-kaart, tik jou OTM PIN. Kies Ander en dan OTP registrasie / update. Gee die telefoonnommer mobiele wat jy wil gebruik om OTP's goed ontvang. Belangrike Nota: As jou OTM-kaart is 'n gesamentlike vernoem OTM-kaart, registreer asseblief deur 'n besoek enige van ons takke in Hong Kong en indiening van die voltooide DBS iBanking Aansoekvorm. Registreer op 'n DBS-tak: Besoek enige van ons takke in Hong Kong en stuur die voltooide DBS iBanking aansoekvorm aan jou nommer te registreer. V6: Wat is 'n Security Code A6: Dit bevestig die selfoon nommer wat jy kies om OTP's goed ontvang. Sodra jy die sekuriteit's kode ontvang, teken eenvoudig aan DBS iBanking en betree die kode om die verifikasie voltooi. Q7: Hoe kan ek my Sekuriteit Kode A7 verkry: die sekuriteit's kode sal per SMS aan u gestuur word. As die selfoon-nommer in u verskaf is nie in rekords die Bank se, sal jy jou Veiligheidsraad Kode te ontvang deur middel van geregistreerde pos in plaas. Q8: Hoe kan ek my selfoon nommer te werk met die doel om die ontvangs van OTP's goed A8: Jy mag die selfoon nommer deur enige DBS OTM werk. Alternatiewelik kan jy die DBS iBanking aansoekvorm voltooi en stuur dit terug aan enige van ons takke. V9: Is alle selfone in staat ontvang OTP's goed A9: All-SMS-enabled selfone of toestelle kan OTP's goed ontvang. Q10: Kan ek 'n OTP as ek oorsee A10 is: As jy in die buiteland of die gebruik van oorsese mobiele diensverskaffers, kan die diensverskaffer ondersteun nie die ontvangs van internasionale SMS. Raadpleeg asseblief jou diensverskaffer en / of hardeware verskaffer vir meer inligting. V11: Is daar enige koste vir die gebruik van die OTP diens A11: Die OTP diens is gratis as jy 'n OTP ontvang per SMS in Hong Kong. As jy in die buiteland of gebruik oorsese telekommunikasie diensverskaffers, kan u diensverskaffer koste hef. Raadpleeg u diensverskaffer vir meer inligting. Q12: Wanneer die OTP verval A12: Die OTP verstryk 100 sekondes nadat dit uitgereik is. As jy nie in staat is om die OTP betree en teken in op DBS iBanking voordat dit verval, kan jy kliek op Versoek 'n nuwe OTP op die OTP insette bladsy. As jy nie in staat is om die transaksie te bevestig voordat die OTP verstryk het, kan jy 'n nuwe OTP versoek aan die OTP magtiging bladsy, en dan die nuwe OTP om daardie transaksie weer bevestig. Q13: Wat moet ek doen as ek my selfoon A12 verloor: Jy moet kontak ons ​​Customer Service Hotline op 2290 8888 (pers 6 en dan 1 na taal keuse) onmiddellik na jou OTP diens deaktiveer. Artikel 6 Internet Securities Trading Algemene Vrae Q1: Hoe kan ek handel Hong Kong aandele deur die Internet A1: Eenvoudig maak 'n skatte Prioriteit Banking rekening of DBS Wealth rekening met 'n sekuriteite rekening en vir ons DBS iBanking dienste. Q2: Wat moet ek doen as die DBS iBanking sekuriteite handel diens nie reageer A2: Jy kan nog steeds plaas bestellings met behulp van die volgende alternatiewe handel kanale: Outomatiese kanale: Die outomatiese Phone Bankdienste Hotline by (852) 2290 8888 (pers 3 dan 1 ná taal seleksie) Bemande sekuriteite handel hotlines: Die Securities Trading Express Blitslyn by (852) 2290 8833 Die bemande Customer Service Hotline op (852) 2961 2338 vir DBS Treasures kliënte Die Phone Bankdienste Hotline op (852) 2290 8888 (pers 3 dan 2 ná taal seleksie) vir ander kliënte vir enige ander navrae, bel ons Customer Service Hotline by (852) 2290 8888 (pers 3 dan 8 na taal keuse). Q1: Kan ek werk my sekuriteite rekening vir handel via die internet as ek nie in Hong Kong A1: Ja, op voorwaarde dat jy reeds onderteken vir Internet sekuriteite handel dienste met DBS. Jy sal onderhewig wees aan die wette van daardie jurisdiksie en is self verantwoordelik om toe te sien dat alle transaksies wat jy verrig is in ooreenstemming met daardie wette. V2: Hoe kan ek maak 'n effectenrekening by DBS A2: Jy kan 'n effek rekening deur DBS iBanking of deur 'n besoek een van ons takke te open. V3: Wat is die vereiste ondersteunende dokumente aan 'n sekuriteite ope rekening A3: Om oop te maak 'n persoonlike sekuriteite rekening met DBS, jy sal nodig hê om die volgende ondersteunende dokumente te verskaf: 'n afskrif van 'n identifikasie dokument van Hong Kong (bv Hong Kong ID-kaart, paspoort, ens) Bewys van jou woonadres (bv nut wetsontwerpe, belasting Assessering Let Regering Tariewe vraag Nota) Skriftelike toestemming van u werkgewer of jou werkgewer 'n geregistreerde persoon met die Securities and Futures Kommissie van Hong Kong (HKSFC) Q4: watter stappe wat betrokke is by die opening van 'n effectenrekening aanlyn A4: Voordat hulle aansoek doen vir 'n sekuriteite rekening, moet jy om te voltooi 'n finansiële behoefte-ontleding (sien Afdeling 8 - finansiële behoefte-ontleding). Nadat dit te doen, volg hierdie stappe: die beleggingsprodukte Consolidated Terme Aanvaar en voorwaardes te aanvaar die Risiko-Openbaringsverklaring verklarings af te lê die kliënt verklarings en ondernemings Vul jou besonderhede as aansoeker stuur die aansoek Die rekening sal die volgende werksdag geaktiveer nadat jou aansoek is suksesvol ingedien word. (As voorgelê op 'n nie-werksdag of later as 14:30 op 'n werksdag, die sekuriteite rekening doeltreffend sal wees binne 2 werksdae na die dag van toepassing.) V5: Waarom was ek nie in staat was om 'n aansoek in te dien om maak 'n sekuriteite rekening deur DBS iBanking A5: Hierdie diens is slegs beskikbaar vir houers van 'n geldige HKID of paspoort en 'n verpakte rekening in net hul naam, wat geregistreer is vir DBS iBanking en het geen bestaande sekuriteite rekeninge met ons Bank. Ons het ook nie op die oomblik aanvaar aanlyn aansoeke vir sekuriteite rekeninge van die volgende: Ons het ook nie op die oomblik aanvaar aanlyn aansoeke vir sekuriteite rekeninge van die volgende: Werknemers of direkteure van 'n gelisensieerde Corporation of geregistreerde instelling onder die Securities and Futures Ordonnansie Inwoners of burgers van die Verenigde State van Amerika V6: moet ek enige aanvanklike deposito aan 'n sekuriteite rekening A6 oop te maak: No. n aanvanklike deposito is nie nodig nie. Q1: Wat kan ek handel deur DBS iBanking A1: Jy kan voorrade en lasbriewe wat op die Hong Kong aandelebeurs via die Internet handel. Om GEM aandele verhandel, moet jy eers voltooi en addisionele dokumente te onderteken. Q2: Wat is die handelsure en kan ek plaas bestellings buite handelsure Die handelsure vir wat op die Hong Kong aandelebeurs (SEHK) sekuriteite is soos volg: Pre-opening Sessie Trading: Weeksdae 9:00-09:30 am ( 'n op-veiling te beperk kan slegs vanaf 09:00 geplaas word om 09:15) normale dag Trading: Deurlopende handel sessie weeksdae 09:30-12:00 en 13:00-04:00 pm halfdag Trading: Deurlopende handel sessie weeksdae 09:30-12:00 Trading is gesluit op Saterdae, Sondae en al Hong Kong openbare vakansiedae. Onderhewig aan die reëlings handel deur die SEHK of tifoon handel skorsing reëlings goedgekeur. Jy kan nuwe bestellings, te wysig 'n bevel of 'n bevel in die volgende diensure te kanselleer: diensure (normale dag Trading) 09:30-12:00 13:00-04:00 (oggendsessie middagsessie) 09:30-12:00 Enige onvoltooide op-veiling te beperk met 'n insetprys nie wyk 9 of meer keer uit die heersende nominale prys sal omgeskakel word na 'n beperking Bestel by die insetprys en sal oorgedra word na die volgende oorgedra word deurlopende handel sessie. Verbeterde perk Bestellings en Stop Loss Bestellings voor 09:30 of 12:00-13:00 voorgelê sal hanteer word volgens die Deurlopende handel sessie oopmaak. Vir 'n beter wysigings te beperk, sal ons stelsel jou leer en onderrig op 'n eerste proses kom, eerste bedien basis op dieselfde volgorde. Die funksie Goeie-tot-datum is beskikbaar vir At-veiling te beperk, Verbeterde te beperk en slegs Stop Loss Orde. V3: Wat orde tipes beskikbaar is vir verhandeling A3: Jy kan 'n Verbeterde perk bestelling te plaas, stop verlies Orde, Mark Order of by-veiling te beperk deur middel van DBS iBanking. Q4: Wat is 'n Verbeterde te beperk A4: 'n verbeterde perk Order (ELO) kan passing van tot tien prys toue op 'n slag. 'N ELO se vra om prys kan op 9 ingeskryf word versprei laer as die huidige bod, of die bod einde prys kan op 9 ingeskryf word versprei hoër as die huidige vra prys. Enige onvoltooide ELO sal gestoor word in die stelsel as 'n normale te beperk by die insette orde prys vir toustaan. V5: Onder watter omstandighede sal 'n Verbeterde perk Order (ELO) omskep word in 'n beperking Orde (LO) A5: As jou ELO nie ten volle uitgevoer kan word, die uitgevoerde hoeveelheid van die ELO na bypassende sal outomaties omgeskakel word na 'n LO ( 'n bevel wat jou toelaat om 'n maksimum prys vir 'n koop orde of 'n minimum prys vir 'n sell orde as die orde prys). Die LO sal gestoor word in die stelsel by die insette orde prys vir toustaan ​​tot die mark sluit. Die genoemde orde wil bly 'n LO ondanks enige latere wysiging. V6: Wat is 'n mark Bestel A6: 'n mark Bestel help kliënte koop of verkoop sekuriteite teen die heersende markprys onmiddellik sonder die opstel van 'n beperking prys. Hierdie orde sal teen die heersende markprys by verstek geplaas. Die uitgevoer prys kan aansienlik van die prys wat die kliënt verwag afwyk ten tye van die plasing van so 'n bevel. Hierdie situasie kom dikwels aan die begin van die oggend en middag handel sessies wanneer daar baie opgehoopte bestellings te hanteer. Die uitgevoer prys sal tot 10 versprei onder of bo die heersende bod of vra prys onderskeidelik ten tyde van die uitvoering. Enige uitgevoerde hoeveelheid van die orde ná bypassende sal onmiddellik gekanselleer word. Kliënte moet bewus wees dat, hoewel die mark prys is nie beperk tot die bogenoemde versprei, kan die bevel verwerp of uitgevoerde as die markprys wissel buite hierdie (dit wil sê 10 versprei). Die orde verwerking tyd wat benodig word, sal afhang van die heersende mark situasie en die aantal bestellings wat aangespreek moet word verwerk. Die moontlike vertraging in orde verwerking kan groot verlies ly, en kliënte word aangeraai om navraag te doen oor die order status ná die plasing van die bestelling. Die onderstaande voorbeeld illustreer die besonderhede van 'n koop mark sodat 'n bepaalde voorraad: Opmerkings: Die prys tou van die voorraad in 15 versprei word hieronder getoon bestellings sal in die vorm van 'n spesiale te beperk tot die mark toe gestuur word. Die orde is gesluit met 'n gedeeltelik uitgevoer status (met 'n totaal uitgevoer hoeveelheid 18K) en die uitstaande hoeveelheid 2K sal outomaties gekanselleer word. Dit beteken dat 'n mark orde sal uitgevoer word vir die grootste hoeveelheid moontlik tot die bereiking van die limiet prys (dit wil sê 1,11) en die uitstaande uitgevoerde hoeveelheid sal outomaties gekanselleer word. Q7: Wat is 'n Op-veiling te beperk (ALO) A7: Jy kan 'n ALO plaas tydens die pre-opening sessie, met 'n bepaalde prys. Dit kan vergelyk word in die prys en tyd prioriteit by die finale Indicative ewewigsprys (IEP) en 'n aanduiding Ewewig Deel (IEV). In die pre-opening sessie Onvoltooide alos met 'n insetprys nie 9 keer of meer af te wyk van die heersende nominale prys sal omgeskakel word na Bestellings Beperk aan die insetprys en sal oorgedra word na die volgende Deurlopende handel sessie oorgedra word. IEP is die prys waarteen die maksimum aantal aandele kan verhandel as wat ooreenstem plaasvind. Dit sal weer bereken elke keer as 'n nuwe orde is tot aan die einde van die veiling handel sessie te AMS / 3 geloop. Die finale GOP word bepaal deur die Hong Kong aandelebeurs. IEV is die aantal aandele wat gekoppel kan word aan die GOP. Dit sal weer bereken elke keer wanneer 'n nuwe orde tot aan die einde van 'n veiling handel sessie te AMS / 3 ingevoer. Q8: Wat is 'n Stop Loss Bestel A8: 'n stop verlies Orde is 'n sell orde met 'n pre-set verkoopprys reeks (dit wil sê die Stop Loss Prys en die laagste verkoopprys) vir die sekuriteite wat jy aanwys, wat ontwerp is om te help verlies in die minimum te beperk 'n wisselvallige mark. Sodra die huidige nominale prys van die sekuriteite treffers jou pre-set Stop Loss prys, sal jou verkoop ten einde die mark geplaas word teen die heersende markprys (dit wil sê die verkoop orde is geaktiveer). Die Bank sal probeer om jou bestelling te verwerk, maar waarborg nie dat die einde sal uitgevoer word, as gevolg van skommelinge in voorraad prys, onvoldoende mark likiditeit, mislukking stelsel of gebeure buite die beheer van die Bank. Die bevel mag ten volle uitgevoer moet word, gedeeltelik uitgevoer of uitgevoerde. Die uitgevoer prys kan ook hoër as, gelyk aan of laer as jou pre-set Stop Loss prys, maar sal nie laer as die laagste Verkoopsprys wees. Of dit gedeeltelik of geheel en al voltrek word nie, sal 'n Stop Loss Bestel verval by verstryking van die verhandeling dag waarop dit veroorsaak dat dit nie uit na volgende verhandelingsdag gedra, selfs al is 'n Goeie-tot dusver is gestig. V9: Wat gebeur as die Stop Loss Orde nie uitgevoer kan word op die pre-gedefinieerde laagste Verkoopsprys A9: As die bevel nie teen die laagste verkoopprys uitgevoer, die Stop Loss Orde sal omgeskakel word na 'n Verbeterde te beperk op die laagste Verkoopsprys en sal tot die mark geplaas word vir toustaan. Dit Verbeterde te beperk verval by verstryking van die verhandeling dag of dit gedeeltelik of geheel en al uitgevoerde op daardie verhandelingsdag, en dit sal nie uit na die volgende verhandelingsdag word. Q10: Wat reeks vir Stop Loss Prys en laagste verkoopprys aan die Bank A10 aanvaarbaar: Ons Bank net aanvaar 'n Stop Loss Prys stel binne die omvang van 11 versprei en 50 versprei (die Bank behou die reg voor om die aanvaarbare reeks vir Stop verander verlies prys sonder kennisgewing) onder die huidige nominale prys, maar nie laer as HKD0.01. Die laagste Verkoopsprys kan laer as of gelyk aan die Stop Loss Prys wees, maar dit kan nie laer wees as HKD0.01. Ons het ook nie aanvaar enige Stop Loss orde wees indien die huidige nominale prys van sodanige vee is laer as HKD0.02. V11: Hoe werk 'n Stop Loss Bestel werk A11: Sien asseblief die onderstaande illustrasie: Q12: Kan ek verander 'n Stop Loss Bestel A12: Nee, jy kan 'n Stop Loss Orde nie wysig nadat dit gestuur is. Maar, as 'n Stop Loss Orde is nog hangende uitvoering, kan jy die bestelling te kanselleer, en dan plaas 'n nuwe orde. Slegs die uitstaande Stop Loss Orde kan gekanselleer word. Q13: Onder watter omstandighede sal 'n bestelling geplaas via DBS iBanking A13 verwerp: Jou bestelling sal onder enige van die volgende omstandighede verwerp (slegs ter illustrasie en nie volledig): Jy hoef nie voldoende fondse het vir jou koop sodat jy nie hou die voorraad of jy genoeg voorraad vir jou verkoop ten einde die koop / verkoop aandele prys is 100 versprei bo of onder die markprys vir ELO en 20 versprei bo of onder die markprys vir ALO jou bestelling is groter as 3000 raad baie die orde jy wil wysig of te kanselleer is uitgevoer jou gewysig koop / verkoop sodat die prys is 100 versprei bo of onder die markprys vir ELO (behalwe vir bestellings wat reeds aan die Hong Kong aandelebeurs ingedien en gewysig koop / verkoop bestellings met 'n prys 20 versprei bo of onder die markprys) en 20 versprei bo of onder vir ALO Jou ingevoer orde prys vir 'n ELO is verder as die 4 beste prys versprei van die huidige prys van die ander kant van die mark (dws 5 bod / vra versprei) Jou bestelling prys of gewysig sodat die prys is nie geldig is afhanklik van die heersende mark situasie Jou bestelling wysiging is dieselfde as die oorspronklike bevel Die voorraad is opgeskort Enige ander rede vir verwerping deur die Hong Kong aandelebeurs Q14 Hoe sal ek weet of my tug ontvang A14: Nadat jy betree en bevestig jou opdrag besonderhede, sal 'n verwysingsnommer aan jou gegee word vir jou opdrag. Dit erken ontvangs van u opdrag die Bank, en is nie 'n waarborg dat jou opdrag sal verwerk word of uitgevoer word in die mark. Jou opdrag mag verwerp word of nie uitgevoer as gevolg van skommelinge in voorraad prys, onvoldoende mark likiditeit, stelsel vertraging / mislukking of enige ander gebeurtenis buite die beheer van die Bank. Jy kan die status van jou opdrag onder Belê Handel Securities Main Bestel Status keur. Soos die eerste bestelling bly in die mark wag verwerking tot die wysiging orde of kansellasie bestelling verwerk, kan die wysiging orde of kansellasie orde nie afgehandel of verwerk. Gaan asseblief jou bestelling status onder Belê Handel Securities Main Bestel Status. Vraag 15. Onder watter omstandighede sal 'n mark Orde word verwerp deur die mark A15: Sedert die boonste perk prys van 'n mark bestelling kan ingestel word binne 10 versprei onder of bo die heersende bod / vra prys onderskeidelik ten tyde van die uitvoering, die einde mag verwerp word of uitgevoerde as die markprys wissel buite die genoemde prys versprei (dit wil sê 10 versprei). Q16: Nadat ek 'n bestelling geplaas word deur 'n outomatiese kanaal, het ek nie 'n bevel verwysingsnommer ontvang. Wat kan ek doen A16: Jy kan die order status via DBS iBanking (onder Belê Handel Securities Main Bestel Status) kyk, of deur te bel ons telefoon Bankdienste Hotline op 2290 8888 (pers 3 na taal keuse). Om die plasing van gedupliseer orde (s) te vermy, moet asseblief nie 'n ander bestel tot jou vorige bestelling bevestig ongeldig geag word. Vir order status ondersoek besonderhede, verwys asseblief na Q12. V17: Hoe kan ek check my bestelling status en wat is die betekenis A17: Jy kan jou bestelling status te keur via: DBS iBanking onder Belê Handel Securities Main Bestel Status or Phone Bankdienste Hotlines: Bemande Customer Service Hotline by (852) 2961 2338 vir TPB kliënte or Phone Bankdienste Hotline op (852) 2290 8888 vir ander kliënte die betekenis van die order status word hieronder opgesom word vir maklike verwysing: Jou opdrag ontvang maar nog nie gestuur om die mark. As jou opdrag kan nie na die mark deur die mark gestuur of aanvaar nadat dit open, sal die status verander om die hand gewys. Jy kan Bestel Status keur en vir Securities Bestel Bevestiging om die nuutste status van u bestelling kry.

No comments:

Post a Comment